طراحی بنر و بیلبورد های تبلیغاتی و حرفه ای


هم سایت با بهره گیری از مجرب ترین افراد در زمینه طراحی بیلبورد و طراحی بنر شما را در امر طراحی بنر تبلیغاتی و طراحی انواع بنر های حرفه ای و طراحی بیلبورد های تبلیغاتی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان گرامی می باشد، عزیزان میتوانند برای مشاهده تعرفه طراحی بنر های تبلیغاتی و بیلبورد های تبلیغاتی با کلیک بر روی لینک زیر تعرفه های هم سایت را برای طراحی بنر مشاهده کنند.

مشاهده تعرفه ها و هزینه ها و توضیحات کامل

طراحی بنر

بنر و بیلبورد های تبلیغاتی یکی از تاثیرگزار ترین ابزار ها برای تبلیغات محیطی می باشد، امروزه بنر و بیلبورد های تبلیغاتی زیادی در سراسر شهر ها خصوصاً در کلان شهر ها مشاهده می شود و این نشانه بازخورد عالی این نوع تبلیغات برای کسب و کار های مختلف می باشد، اغلب کسب و کار های بزرگ با طراحی بنر های تبلیغاتی و طراحی بیلبورد های تبلیغاتی فرایند برندسازی را برای کسب و کار خود انجام می دهند و هزینه های فراوانی را نیز برای این کار می پردازند که همه اینها نشانه بازخورد این روش می باشد، امروزه با توجه به شدت رقابت در بین سب و کار های مختلف طراحی بنر و بیلبورد و تبلیغ آن میتواند برای هر کسب و کاری مفید باشد آما با توجه به هزینه های بالای رزرو بیلبورد های تبلیغاتی و بنر معمولاً کسب و کار های بزرگ را مشاهده می کنیم که در حال نمایش بیلبورد می باشد. تیم هم سایت تا به امروز موفق به طراحی بنر و بیلبورد های تبلیغاتی حرفه برای مشتریان خود شده است این را میتوان از روی نمونه کارهای هم سایت مشاهده کرد.
سریعتر مطالب صفحه طراحی بنر و بیلبورد های تبلیغاتی را بخوان
طراحی لوگو هم سایت

تعرفه ها و پکیج های طراحی بنر و بیلبورد های تبلیغاتی هم سایت

ساخت لوگو هم سایت

راهنمای تبلیغات محیطی با بیلبورد های شهری

طراحی آرم هم سایت

راهنمای استفاده از بنر و بیلبورد های تبلیغاتی

طراحی آرم و لوگو هم سایت

راهنمای طراحی خلاقانه بیلبورد های تبلیغاتی

طراحی آرم شرکت هم سایت

راهنمای طراحی بیلبورد های شهری بر اساس نوع مخاطبین هدف

طراحی لوگو حرفه ای هم سایت

راهنمای برندسازی و برندینگ با بنر و بیلبورده ها تبلغاتی حرفه ای

تاریخچه بیلبورد و بنر های تبلیغاتی

در اواخر قرن نوزدهم با توجه به تحولات تبلیغاتی، در صنعت تولید و طراحی بیلبورد و بنر پیشرفت دو چندانی شاهد بودیم به طوری که در صنایع و شرکتهای بزرگ در اروپا برای تبلیغ کالاهای خود در بازارهای داخلی و سطح خیابان ها به استفاده بنر و بیلبورد روی آوردند. با ظهور فناوری دیجیتال، تابلوهای دست نویس و نقاشی ها جایشان را به بنر و بیلبورد های تبلیغاتی داده اند و حالا این گسترش بنر و بیلبورد را در همه جا می بینید. مانند: بدنه اتوبوسها، کیوسکها، سردر مغازه ها، بدنه تاکسیها، داخل فروشگاههای بزرگ و فرودگاه، امروزه اغلب کسب و کار های بزرگ برای معرفی خود و بازاریابی خود استفاده از بیلبورد های تبلیغاتی را راس برنامه های خود قرار داده اند و هزینه های سنگینی برای تبلیغات در این رسانه مورد استفاده قرار می دهند، عزیزان میتوانند برای طراحی بیلبورد و بنر های تبلیغاتی با کارشنسان فنی هم سایت در ارتباط باشند و ایده های خلاقانه از آنها بگیرند.
بیلبورد تبلیغاتی

بنر و بیلبورد بهترین وسیله برای تبلیغات محیطی

بنر و بیلبورد کاربردهای بسیار زیادی دارد گاهی بنرها در مدارس و گاهی هم در مراسم های عروسی و جشن و گاهی هم در مکان های مذهبی و عمومی مانند مساجد و کلیساها از بنرهای تبلیغاتی برای اطلاع رسانی استفاده می شود بنرها برای معرفی کسب و کار بهترین کاربرد را دارند و برای تبلیغات در عرصه کسب و کار بهترین گزینه های تبلیغاتی می باشد، به همین خاطر امروزه کسب و کار های زیادی را در سراسر شهر میبینیم که بیلبورد و بنر تبلیغاتی خود را در معرض نمایش قرار می دهند و معملاً این روش یک روش پر هزینه می باشد و تقریباً بیشتر بیلبورد های تبلیغاتی مربوط به برند های بزرگ می باشد، معمولاً طراح بنر و بیلبورد باید یک ایده خلاقانه ارائه بدهد تا بتواند نظر مخاطبین و بینندگان خود را به تبلیغ خود جلب کند تا نتایج مطلوب را برای برند هدف بگیرد.
طراحی بیلبورد

رونق کسب و کار با طراحی بنر های تبلیغاتی

طراحی بنر (banner design) و استفاده از بنر تبلیغاتی در فضای مجازی یکی از روش های مفید و موثری است که به کمک آن می توانید ترافیک هدفمندی به سایت هدایت کنم و رونق به کسب و کارمان هست. در طراحی بنر ابتدا باید مشخص کنید که آیا می خواهید این بنر را در وب سایت های دیگر قرار دهید یا اینکه می خواهید آن را در جوامع مجازی مثل تلگرام، اینستاگرام یا … منتشر کنید. اگر که صاحب یک وب سایت باشید یا در شبکه های اجتماعی همچون کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام میخواهید بنر خوبی داشته باشید باید به گونه ای بنر خود را طراحی کنید که بازدید کنندگان با مشاهده و کلیک روی بنر کنند و وارد صفحه هدف بشوند. طراحی بنر کاربرد های دیگری دارد مانند بیلبورد های تبلیغاتی طراحی بنر به صورت بیلبورد که میتوان برای معرفی یک محصول و برند از آن استفاده لازم را برد، عزیزان میتوانند برای طراحی بنر های تبلیغاتی با کارشناسان هم سایت در ارتباط باشند.

توصیه های مهم برای استفاده از بیلبورد و بنر های تبلیغاتی

امروزه بیلبورد و بنر ها تبلیغاتی یکی از موفق ترین رسانه های تبلیغاتی در دنیا می باشد، همانطور که میدانید اکثر کسب و کار های بزرگ استفاده از بیلبورد و بنر را در برنامه های بازاریابی خود قرار داده اند چرا که میتوانند روزانه میلیونها بیننده داشته باشند. در زیر چند توصیه برای استفاده از بنر و بیلبورد های تبلیغاتی را خواهیم گفت:

1.از بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی استاندارد استفاده کنید.
2.بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی خود را در مکان درست قرار دهید.
3.داشتن یک تمپلت و قالب تعریف شده قابل درک و یا واضح برای بنرها و بیلبوردها لازم هست .
4.ایجاد محتوای سریع قابل خواندن، در بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی خوب می باشد.
5.بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی باید سازگار با نام تجاری شما باشد.
6.انتخاب رنگ‌ها در بنرها و بیلبوردها خیلی مهم هستند

طراحی بیلبورد تبلیغاتی و تاثیر مثبت آن بر روی مخاطب

بیلبورد (billboard) یک تابلوی بزرگ تبلیغاتی است که در مکان‌های شلوغ و پرتردد نصب می شود. بیلبوردها دارای پایه های بلندی هستند که به خوبی قابلیت دیده شدن را به مشتری می دهند و تاثیر فوق‌العاده‌ای در دید مخاطب دارد. اولین و مهمترین هدف بیلبوردهای تبلیغاتی، این هست که بتواند پیام شما را به خوبی به مخاطب نشان دهد. مخاطب بیلبوردها هم از عابرین پیاده گرفته تا رانندگان پشت چراغ های قرمز و دیگران هستند و از آنجایی که این تابلوها غالبا در بین مسیرهای اصلی شهر وجود دارند، یکی از عناصر مهم و کاربردی در تبلیغات محسوب می شوند. بیلبوردها خاص و جالب هستند و با توجه به ابعاد بزرگی که دارند و رنگ های متنوع و طراحی منحصر به فرد، به شدت بر روی مخاطب تاثیر مثبتی می گذارند. عزیزان میتوانند برای طراحی بیلبورد های تبلیغاتی با کارشنسان هم سایت در ارتباط باشند.
طراحی بنر تبلیغاتی

بیلبورد های تبلیغاتی را بیش از اندازه شلوغ طراحی نکنید

امروزه یکی از مهمترین نکته ها در طراحی بیلبورد های تبلیغاتی روش صحیح طراحی آن و میزان جذابیت آن برای بینندگان آن می باشد و قطعاً هیچ بیننده ای تمایل ندارد که وقت خود را صرف متن های طولانی و بنر وبیلبورد های شلوغ بکند، در خیلی از شهرهای بزرگ، بیلبورد جایی برای کمک رسانی عمومی برای مردم تبدیل شده، یعنی کسی میخواهد غذا بخورد یا چیزی را تهیه کند، تنها به بیلبوردهای شهری مراجعه می کند. با توجه به اینکه ما در حال حرکت هستیم وقتی بیلبورد (billboard) را می خوانیم زمان زبادی برای برداشت درباره آن را نداریم، برای همین ۶ کلمه تعداد کلمات ایده آل یک بیلبورد تبلیغاتی هستند. محدود ساختن کلمات به سهولت خواندن آن کمک می کند. بیلبوردها محل مستقیمی برای پاسخ دادن به سوالات نیست زیرا مخاطب طی ۶ ثانیه از جلوی آن عبور می کند برخی از این بیلبوردها تلفن، آدرس سایت و.. را در خود جای می دهند که گاهی این بیلبوردها را با دفتر مشق اشتباه می گیریم.
طراحی بنر حرفه ای

چگونه بنر و بیلبورد های تبلیغاتی موفق طراحی کنیم

یکی از مهمترین فرایند ها در طراحی بنر و بیلبورد های تبلیغاتی روش طراحی آن برای بینندگان می باشد طوری که جذاب باشد و بیننده را مجبور به تماشا و مطالعه آن بکند، طراحی بنر و بیلبورد باید ساده باشد تا بتواند در جذب مخاطب از هر گروهی موفق عمل کند. استفاده از المان های بیش از حد پیچیده در طراحی بنرتان، ممکن است مخاطب را از درک مفهوم مورد نظر شما ناامید کرده و او را فراری دهد. در واقع باید بتوانید در طراحی بنرتان، تعادل را بین سادگی انتقال مفهوم و جذابیت رمزآلود برقرار کنید. بنر و بیلبورد باید حرفی برای گفتن داشته باشند. یک طراحی بنر و بیلبورد موفق می تواند پیغام مورد نظر شما را به سادگی انتقال دهد و یک طراحی ضعیف، این قدرت را دارد که یک تبلیغات عظیم را با شکست مواجه کند. برای انتقال مفهوم به صورت موثر، تمامی المان ها در طراحی بنر و بیلبورد باید در اختیار رساندن مفهوم به مخاطب باشند.

اهمیت طراحی خلاقانه در بیلبورد ها و بنر های تبلیغاتی

استفاده از بنر و بیلبورد (banner and billboard) برای تبلیغات می‌توانند برای کسب و کارها سودآور باشد یک بنر و بیلبورد معیارهایی همچون ویژگی های بصری استثنایی، پوشش، سادگی، مقرون به صرفه بودن و نرخ نمایش بالا را ارائه می کند. وقتی بنر یا بیلبورد شما خلاقانه باشد، امکان جذب خیلی از مخاطبین را برای شما رقم می زند. مثله بیلبوردی که برای برند معروف BIC طراحی شده بود، این بیلبورد بسیار خوب نشان می دهد چقدر رویکرد به تبلیغات خلاقانه و مدرن باعث قدرت یک برند می شود. یک بیلبور بسیار ساده، یک تیغ ریش تراش و چمن هایی که به مانند یک ریش تراشیده شده بود. یک نمونه دیگر از بیلبوردهای خلاقانه، از شرکت خودروسازی تویوتا هست که علاوه بر معرفی خودروی الکتریکی جدید خود به نام Mirai به تصفیه‌ی هوای شهر نیز کمک می کند. با توجه به این که این خودرو از هیدروژن برای فعال کردن موتور خود استفاده می‌کند فقط بخار هوا در محیط منتشر خواهد کرد. به منظور معرفی این خودرو قرار است بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرهای لس آنجلس و سن فرانسیسکو نصب شود. این بیلبوردها با تصفیه‌ی هوا و کاهش گازهای گلخانه‌ای به حفاظت از محیط زیست کمک می‌کنند. یک بنر و بیلبورد (banner and billboard) زمانی می تواند تاثیر مناسب و مطلوبی روی بیننده باقی بگذارد که به بهترین نحو طراحی شده باشد. امروزه، کمپانی های بزرگ دنیا به دنبال طراحان حرفه ای بنر و بیلبورد هستند تا بنر و بیلبورد آنها را تا حد امکان حرفه ای، برجسته، منحصر به فرد و درعین حال تاثیر گذار طراحی کنند. طراحی بنر و بیلبورد امروزی با استفاده از فن آوری هایی مانند ابزار فلش پیچیده تر شده اند و می توانند به همراه متن، گرافیک های متحرک و صدا طراحی شوند. اکثر سایت های تجاری از تبلیغات بنر استفاده می کنند. هر بنر و بیلبورد با هدف خاصی طراحی شده و پیام خاصی را منعکس می کند. طراحی بنر بعنوان بخش اعظم و مهم گرافیکی وب سایت ها بشمار می آید. قیمت طراحی بنر بستگی به سایز، نوع بنر از نظر متحرک یا ثابت بودن و المان های دیگر دارد.

اهمیت شناخت مخاطب در طراحی بیلبورد و بنر های تبلیغاتی

وقتی می خواهید یک طراحی بنر یا بیلبورد را شروع کنید، باید خودتان را بجای مخاطب بزارید از زبان آن ها سخن بگویید ساده و کوتاه و مفید صحبت کنید حس صمیمیت را ایجاد کنید و از اشتباه کردن نترسید. وقتی در جستجوی وب سایت هایی هستید که تبلیغ خود را در آنها قرار دهید، از آنهایی که پر از تبلیغ های مختلف می باشند دوری کنید، حتی اگر ترافیک زیادی داشته باشند. اگر در کنار تبلیغ شما تبلیغات زیادی دیگری باشد، آن وب سایت به شما کمک نخواهد کرد، در این حالت شما با دیگر رقبای خود برای جلب توجه و کلیک رقابت خواهید کرد. یك بنر تبلیغاتی معمولی به طور متوسط نیم درصد از بازدید كنندگان یك وب سایت را به خود جذب می كنند بنابراین اگر روی بنری 2 درصد از بازدید كنندگان كلیك كنند آمار مناسبی است. اما بعضی مواقع به سختی می توان به چنین آماری دست یافت.
بیلبورد و بنر

چگونه با طراحی بیلبورد های تبلیغاتی برندسازی کنیم

یکی از بزرگترین و مهمترین دلایل استفاده از بیلبورد های تبلیغاتی، استفاده از آن برای کارهای برندسازی و برندینگ می باشد، همانطور که میدانید امروزه کسب و کار های زیادی برای تبلیغات برند خود دائماً در حال نمایش بنر تبلیغاتی خود در بهترین بیلبورد های شهر می باشند، بزرگترین مزیت این کار سرعت بالای شناخته شدن یک برند برای صاحب کسب و کار و افزایش چشمگیر فروش محصولات کسب و کار در کمتر از 6 ماه می باشد، به همین خاطر طراحی بنر های تبلیغاتی و بیلبورد های تبلیغاتی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند و امروزه کسب و کار های زیادی را میبینم که هزینه های زیادی برای رزرو بیلبورد های گرانقیمت در سراسر شهر پرداخت می کنند.
 

یک فرصت طلایی در هم سایت

برای آشنایی با تیم هم سایت یک گام فاصله دارید.

تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیر.

شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی
شماره تماس

مثال: 09123456789

کلام آخر
امروزه بیلبورد های شهری که نام دیگر آنها بنر های تبلیغاتی نیز می باشد، یکی از اصلی ترین ابزار های تبلیغاتی برا اغلب کسب و کار های بزرگ می باشد، یکی از مهمترین مزایای طراحی بلیبورد و طراحی بنر های تبلیغاتی سرعت بالای آن در برند سازی و شناخته شدن یک کسب و کار می باشد. دوستان عزیز میتوانند برای طراحی بیلبورد های تبلیغاتی و طراحی بنر تبلیغاتی با کارشناسان هم سایت در ارتباط باشند.

با ما در ارتباط باشید

 66404595 - 66400975 - 66400337 - 021

 info[at]hamsite.ir

 شنبه تا پنجشنبه: 9:00 - 17:30

روش های پرداخت و مجوزها

logo-samandehi

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه هم سایت از تازه‌ترین مقالات و آخرین اخبار هم سایت مطلع باش
ایمیل:
ربات
کلیه حقوق این سایت متعلق به وبسایت هم سایت می باشد و استفاده از منابع این سایت تنها با ذکر منبع و لینک مستقیم بلامانع است.          طراحی سایت و سئو : هم سایت
1
شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی