طراحی سایت مشاوره املاک و طراحی وب سایت املاک

طراحی سایت مشاوره املاک و طراحی وب سایت املاک

تیم هم سایت آماده طراحی سایت مشاوره املاک و طراحی سایت املاک می باشد، دوستان عزیز می توانند برای بهره گیری و راهنمایی در فرایند طراحی وب سایت املاک و مشاوره املاک و در زمینه بازاریابی و تبلیغات در این مورد از کارشناسان هم سایت مشاوره بگیرند، عزیزان می توانند برای مشاهده تعرفه طراحی سایت برای مشاوه املاک بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

 

طراحی سایت املاک به عنوان یکی از بنیادی‌ترین نیازهای هر مشاور املاکی در نظر گرفته می‌شود. اگر شما به عنوان املاک‌دار می‌خواهید تبدیل به یکی از موفق‌ترین دفاتر املاک شوید، طراحی وب سایت املاک باید در اولویت برنامه‌های شما قرار بگیرد.

صنعت املاک و مستغلات می تواند بسیار پردرآمد باشد ، اما می تواند فوق العاده رقابتی نیز باشد. این بدان معناست که شما به یک وب سایت فوق العاده نیاز دارید که به شما کمک می کند مخاطبین مورد نظر خود را جذب کنید. با طراحی منحصر به فرد وب سایت املاک و مستغلات ، می توانید از ایده هایی الهام بگیرید که به شما کمک می کند سایت خود را ایجاد کرده و اطمینان حاصل کنید که دقیقاً همان چیزی را که شما به آن نیاز دارید ، انجام می دهد.

یک وب سایت می تواند همه تغییرات را ایجاد کند ، به ویژه در املاک و مستغلات ، جایی که بیش از 80 درصد خریداران ابتدا شبکه را بررسی می کنند. فروشندگان نیز به طور فزاینده ای از اینترنت برای بازاریابی خانه خود استفاده می کنند و وب سایت های برجسته و جذاب جایی هستند که به احتمال زیاد از آنها درخواست کمک می کنند.

اگر شما یک مشاور املاک در توسعه بازار خود هستید ، مهم این است که هر هفته وقت خود را صرف ظاهر خوب خود در اینترنت کنید ، و طراحی سایت خوب اولین قدم است.

یکی از اشتباهاتی که بسیاری از املاک و مستغلات در طراحی خود مرتکب می شوند این است که سعی می کنند لوگوی شرکت را مجبور به طرح بندی کنند که در آن مناسب نیست.

همانطور که مفهوم سایت شما شکل می گیرد ، باید میزان استفاده از متن را نیز مشخص کنید ، به ویژه در صفحه اصلی. برای این مرحله ، به خاطر داشته باشید که کاربر وقتی روی صفحه خاصی کلیک می کند ، انتظار چه چیزی را می کشد اگر بخش اطلاعات مشخصی باشد ، ممکن است خواسته های زیادی داشته باشد ، اما اگر صفحه اصلی باشد ، چند خط که با آن ارتباط برقرار کرده و شروع می کند اطلاع کاربر ممکن است کافی باشد همچنین مطمئن شوید که سبک های متن شما سازگار بوده و عناوین شما منحصر به فرد و مکمل طرح باشند.

بازاریابی معکوس چیست و چگونه است

بهترین روش ها برای طراحی وب سایت املاک

1. رویکرد کاربر محور

طراحی وب خوب بر اساس نیاز مشتری نه تنها مشتری را خوشحال می کند و به آنها کمک می کند آنچه را که دنبال آن هستند پیدا کنند ، بلکه کارآیی کسب و کار آنلاین شما را نیز افزایش می دهد:

  • بار تیم پشتیبانی شما را کاهش می دهد
  • تأثیر مفیدی بر پایگاه داده و زیرساخت سایت دارد.
  • سرنخ های بیشتری را به ارمغان می آورد و تبدیل ها را افزایش می دهد.
  • هزینه های آموزشی قابل توجهی را کاهش می دهد

2. قابلیت استفاده در مقابل زیبایی شناسی

  • سازگاری - هر عنصر در هر صفحه سایت ظاهر یکسانی دارد.
  • شهود - همه پیوندها ، دکمه ها ، فرم ها در مکان های پیش بینی شده هستند.
  • سادگی - یک وب سایت دارای حداقل تعداد صفحات با محتوای مرتبط است.
  • کاربرپسند بودن- طراحی هیچ جایی برای تلاش های ذهنی قابل توجه نمی گذارد.
  • ساختار -تمام محتوا به شیوه ای منطقی و منظم ارائه شده است.

بازاریابی معکوس چیست و چگونه است

3. ناوبری بصری

4. ابزارهای جستجوی قدرتمند

5. محتوای قابل اسکن

6. تصاویر املاک

7. ابزارهای ارزیابی خانه

8. به روز رسانی منظم

  • این قابلیت استفاده و دسترسی کلی یک وب سایت را افزایش می دهد.
  • این طراحی را سازگارتر می کند ؛
  • این جنبه SEO و رتبه بندی Google را بهبود می بخشد.
  • محتوای شما را جذاب تر می کند.

امکانات پیشنهادی برای طراحی سایت املاک

در طراحی سایت مشاوره املاک می بایست صفحاتی درج شود که بتوان اطلاعاتی اعم از :

درباره ما، تماس با ما، جستجوی حرفه‌ای ملک‌ها، امکان درج لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی دفتر املاک، گالری تصاویر، ایجاد صفحات معرفی فایل‌های املاک، امکان ایجاد مکانی به جهت انتشار اخبار حوزه ملک و مسکن، ایجاد نظرسنجی، درخواست ملک با شرایط سفارشی، ایجاد وبلاگ به جهت انتشار مقالات آموزنده حوزه املاک، پشتیبانی آنلاین در سایت املاک، امکان چند زبانه کردن (انگلیسی، عربی و ….)، شبکه فروش، رهن واجاره آنلاین ، فروش انلاین، ورود کاربر، استفاده از آرم ولگو، بهینه سازی صفحه اصلی، معرفی خدمات پیش فروش و….، اسلایدشو تصاویر، پنل کاربری و بسیاری امکانات دیگر….نهادینه شود.

در نهایت میتوان بیان کرد که با طراحی وب سایت املاک می توان ویژگی های ملک را به مشتریان معرفی کرده و بدون هزینه و در کمترین فرصت زمانی میتوانند از ملک مورد نظر خود (در سراسر جهان) اطلاع یابند و امکان مشاهده تصاویر و جزئیات هر ملک ، مقایسه منازل با یکدیگر را دارند .

طراحی سایت املاک کار را برای کاربران آسان کرده زیرا بدون پرداخت هزینه اضافی میتوانند به ملک خود دستیابند و شما به تمام نیازهای مشتریان خود پاسخگو خواهید بود. باطراحی سایت املاک میتوان از رقبای خود پیشی بگیرید و 24 ساعته جذب مشتری داشته باشید و به آنان مشاوره رایگان و هدفمند داشته باشید و با داشتن وب سایت املاک میتوانید اعتبار خود را چندین برابر کنید و امکان مشاوره آنلاین از طریق راه های مختلف را دارید.

تعریف کلی بازاریابی معکوس

طراحی سایت املاک حرفه ای :

  • محصول یا خدمات خود را متناسب با مشتریان ایده آل خود تنظیم کنید.
  • الگوهای در حال ظهور و رفتار مشتری را بگیرید و به آنها پاسخ دهید.

یک طرح بازاریابی متمرکز بر مشتری از دیدگاه صریح مشتری به محصول نگاه می کند.

اجازه تماس با آنها را بگیرید

مشتریان دسترسی فوق العاده ای به اطلاعات و رسانه ها دارند تا بتوانند قیمت ها ، سیاست های شرکت و ویژگی ها و عملکرد محصولات را مقایسه کنند. با توانایی پذیرش یا رد دستور کار بازاریابی خود بر اساس دانش آنها ، به آنها قدرت داده می شود و احساس ارزشمندی می کنند.

از طریق پیگیری ارزش ارائه کنید

ثابت شده است که روابط قوی با مشتریان باعث افزایش وفاداری ، سودآوری و کاهش هزینه ها از طریق حفظ مشتری بالا می شود. با این حال پیگیری صرفاً برای انجام یک معامله و نه ارزش بیشتر باعث عدم تطابق بین اهداف بازاریابی رابطه شرکت و مشتریان هدف خواهد شد.

با ایجاد روابط معتبرتر بر موفقیت مشتری تمرکز کنید

از طریق توجه ویژه به مشتریان و خواسته ها و نیازهای فردی آنها ارزش بیشتری را ارائه دهید. با آگاهی از مزایای محصولاتی که بدنبال آن هستند و استفاده مناسب و حداکثر پتانسیل ، به مشتریان در انتخاب خرید بهتر کمک کنید.

دانش و مشارکت مشتری را تقویت کنید

بسیاری از شرکت ها داده های مشتری را به صورت محرمانه و معاملات متمرکز جمع می کنند و باعث نگرانی مشتریان در مورد سو استفاده احتمالی از داده های خود می شوند و بنابراین از اجازه تماس خسته می شوند. برای اصلاح این وضعیت ، یک بنگاه می تواند در ازای دریافت اطلاعات لازم ، ارزش مشتری را ارائه دهد.

در انتخاب شفافیت را تشویق کنید

با پیشنهادات شرکت خود شفاف باشید و اجازه دهید از راه حل مناسب برای مشتریان استفاده شود ، حتی اگر توسط رقابت شما ابداع شده باشد. برای کمک به شفافیت در انتخاب ، شرکت ها می توانند از ابزار مقایسه قیمت آنلاین ، تابلوهای انتخاب و توصیه های آگاه کارکنان استفاده کنند.

مزایای قدرت بخشیدن به مشتری از طریق بازاریابی معکوس

  • ارزش ها و موقعیت تجاری را حفظ می کند.
  • اطمینان حاصل کنید که وعده نام تجاری اطمینان از موفقیت مشتری و حل مشکلات آنها است ، در حالی که به آنها در تصمیم گیری خرید آگاهانه و مطمئن کمک می کنید.
  • ارزش سهامداران را بهبود می بخشد

این را می توان از طریق اشکال همکاری با همه شرکت کنندگان به عنوان خالق ارزش برند و در نتیجه روابط قابل اعتماد و ایجاد نام تجاری به دست آورد.

بازاریابی معکوس چیست؟ ویژگی ها بازاریابی معکوس

5 نکته معکوس برای بازاریابی برای پیاده سازی در تجارت خود

1. ارائه راه حل ها به مشتری: با داشتن یک مشاور قابل اعتماد که راه حل هایی را برای مشکلات احتمالی مشتریان شما ارائه می دهد ، آنها به خاطر تشکر از شما تصمیم می گیرند با شما تجارت کنند.

2. به مشتریان خود بیاموزید: توانمند کنید زیرا تدریس دانش و اعتبار شما را نشان می دهد این نشان می دهد شما اطلاعات مربوطه مورد نیاز مشتریان خود را دارید. به یاد داشته باشید که مخاطبان هدف شما همیشه به درک محصولات شما کمک خواهند کرد ، بنابراین با آنها کار کنید تا از آنچه تبلیغ و قول داده اید بیشترین بهره را ببرید.

3. برای اطمینان از پیگیری از سیستم های پاسخ مستقیم استفاده کنید: استفاده از قالب های مختلف سیستم های پاسخ مستقیم ، پیگیری را تضمین می کند و از سوالات مشتری چشم پوشی نمی شود ، بنابراین تجربه مشتری افزایش یافته و حفظ آن تشویق می شود.

4. محصولات یا راهنماهای رایگان را ارائه دهید: دریافت راهنماهای رایگان یا محصولاتی مانند نمونه به مشتریان این فرصت را می دهد كه چیزی را امتحان كنند كه در غیر این صورت تصور نمی كردند.

5. در اینترنت فعالیت داشته باشید: سایتی ایجاد کنید ، از رسانه های اجتماعی استفاده کنید و محتوای روشنگری ایجاد کنید که به مشتریان کمک می کند تا در مورد محصولات شما از روشنی بیشتری برخوردار شوند. فقط تبلیغ نکنید ؛ به آنها در مورد استفاده مناسب ، مزایا ، روش های منحصر به فرد استفاده از محصولاتشان ، هک هایی که زندگی آنها را آسان تر می کند ، راهنمایی کنید.

چه کاری نباید در کمپین جذب بازاریابی معکوس خود انجام دهید.

1.از بازاریابی "فشار" استفاده کنید: این روش با استفاده از کمپین های تبلیغاتی بزرگ و عناوین و ادعاهای جلب توجه محصولات را پیش روی مشتریان قرار می دهد. درعوض فکر کنید اگر روابطی برقرار کنیم آنها می آیند.

2.با تبلیغات منجر به خرید شوید: روش قدیمی بازاریابی مستقیم اغلب رویکردهای تماس سرد را تشویق می کرد، که به معنای خرید اطلاعات افراد و بمباران مداوم آنها با پیشنهادات شما بود. در عوض به مشتریان اجازه دهید تا از طریق آگاهی از ارزش های شرکت ، موقعیت برند و اعتبار محصول شما را پیدا کنند.

3.از تاکتیک های ترساندن استفاده کنید: در عوض به مشتریان خود اطلاع دهید و به آنها اجازه دهید خودشان آگاهانه انتخاب کنند.

4.آنچه را که وعده داده شده تحویل ندهید: ناگفته نماند که صداقت جذاب است و بنابراین برای جذب مشتری جدید و حفظ وفادار ، آنچه را که می خواهید در تبلیغات خود انجام دهید انجام دهید یا آن را در قول بازاریابی قرار ندهید.

5.چیزی را ارائه دهید که هیچ ارزشی برای مشتری ندارد: بسیاری از شرکت ها به دنبال مشکلات هستند و برای حل آنها به سادگی محصولاتی ایجاد می کنند. با این حال ، مشتریان به ارزش بیشتری نسبت به یک راه حل متناسب با سبد خرید خود نیاز دارند. به مشتریان ارزش دهید وفاداری آنها را کسب خواهید کرد.

بازاریابی معکوس در سه سال

چه چیزی می توانیم با ارزش ارائه دهیم؟

برای موفقیت در خط تولید شرکت شما بسیار مهم است که برای مشتریان خود ارزش قائل شوید ، برخی از مراحل برای ایجاد ارزش عبارتند از: توسعه درک درستی که چه چیزی برای مشتریان خود ارزش ایجاد می کند. این همچنین باید درک کند که ارزش پیشنهادی آن چیست ، به عنوان مثال هزینه کل یا همانطور که در مقاله Inc.com نوشته شده است ، "از نظر قیمت به علاوه هزینه های جانبی مالکیت یا استفاده (مثلاً چه مقدار از وقت آنها آیا آنها مجبورند به خرید یا استفاده از محصول یا خدمات شما بپردازند؟) "مقاله همچنین به توضیح استراتژی قیمت برد-برد و سرمایه گذاری در با ارزش ترین مشتریان شما می پردازد.

آیا می خواهید آن را به رایگان امتحان کنید؟

ارائه محصولات رایگان همیشه برای گیرنده عالی است اما در صورت عدم توصیه ، بازاریابان می توانند محصولات رایگان و بدون تبدیل را ارائه دهند. مراحل اولیه ای برای ارائه محصولات رایگان به عنوان یک فرآیند بازاریابی وجود دارد که به مشتریان جدید تبدیل خواهد شد. ابتدا مشتری مناسب را پیدا کرده و اطمینان حاصل کنید که نیازی به محصول وجود دارد. سپس اطمینان حاصل کنید که تیم بازاریابی برای پایان دادن به هزینه بازاریابی ، تاریخ پایان بازی ها یا مقدار مشخصی را تعیین می کند. مطمئن باشید که ویژگی های موجود برای مدت زمان محدودی ذکر شده اند و مشتریان در این مورد واضح هستند ، بنابراین اگر تصمیم به خرید محصول اساسی بگیرند ، احساس طعمه نخواهند کرد و بعداً آنها را تغییر می دهند. در آخر از پیگیری اطمینان حاصل کنید ، بازخورد بخواهید و در مورد کاربرد و ارزش محصول بیشتر آموزش دهید

چگونه می توان راه حل های بیشتر و مستمر ارائه داد؟

از همان ابتدا ، بازاریابان برای اطمینان از حفظ روابط طولانی مدت با مشتریان خود ، باید ارزش مادام العمر مشتری را پیش بینی کنند. ارزش مادام العمر مشتری سود خالصی است که در طولانی مدت با مشتری به دست خواهد آورد.

تبلیغات در بازاریابی معکوس

تفاوت بین تبلیغات در بازاریابی سنتی و تبلیغات در بازاریابی معکوس بسیار ساده است. به روش سنتی به مخاطبان خود می گویید که محصول شما نسبت به رقبا دارای مزیت رقابتی است و محصول شما بهترین نیاز مشتری را دارد.

اما در بازاریابی معکوس ، شما فقط اطلاعات لازم را در مورد محصول خود به مشتریان خود می دهید.

به این ترتیب شما بدون هیچ گونه قیمتی به مصرف کننده مشاوره عملی می دهید.

سپس در پایان مشاوره خود ، اطلاعات کمی در مورد خود از جمله وب سایت یا آدرس شرکت یا آدرس نماینده محصول خود را درج می کنید.

تفاوت بازاریابی معکوس با روش های سنتی

بازاریابی معکوس با بازاریابی سنتی متفاوت است

از آنجا که شما در مورد مسئله خاص آنها صحبت کرده اید و از جوابی برای پرسش آنها استفاده کرده اید ، مصرف کننده احساس نمی کند که می خواهید چیزی به آنها بفروشید.

مشتری همه چیز را فقط یک اطلاعات احساس می کند. بنابراین اگر آنها محصول شما را به عنوان راه حلی برای مشکل خود پیدا کردند ، فرایند فروش را آغاز می کنند و قیمت و شرایط را ارائه می دهند.

شما بدون اینکه بخواهید آنها را مجبور به خرید هر چیزی کنید ، به مشتری کمک می کنید تا به هدفی که خودش دارد برسد. مصرف کننده به سمت شما می آید ، نه اینکه شما به سمت او می روید.

طراحی سایت املاک حرفه ای :

  • ظاهر گرافیکی زیبا متناسب با حرفه املاک
  • امکان معرفی و مشخص کردن مکان جغرافیایی دفتر شما روی نقشه
  • امکان معرفی تصویری املاک
  • امکان نظر سنجی درباره ملک های مختلف توسط مشتریان
  • امکان بیان آخرین اخبار روز این حوزه و تغییرات در شرایط و قیمت ها
  • امکان مدیریت مشتریان به صورت دخیره اطلاعات آنها در پایگاه داده های مناسب
  • و اطلاع رسانی خودکار ایمیلی یا پیامکی
  • امکان پشتیبانی و ارتباط با شما

شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی

آشنایی با تیم هم سایت

آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت، با یک تیم مجرب و با تجربه چندین ساله در حوزه طراحی سایت، سئو سایت و بازاریابی اینترنتی، پیشرو در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی می باشد.

تیم هم سایت با برگزاری کمپین های دیجیتال مارکتینگ همیشه ارائه دهنده راهکار های بازاریابی اینترنتی با استاندارد های روز دنیا به هزاران مشتری می باشد، که حاصل آن هزاران مشتری وفادار در سرتاسر ایران بوده است.

 

مشاوره رایگان با ثبت شماره موبایل

با ثبت شماره موبایلتان همین حالا یک مشاوره رایگان با تیم کارشناسان هم سایت داشته باشید.

شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی
شماره تماس

مثال: ۰٩١٢٣۴۵۶٧٨٩

مقالات آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت

مجوزها و افتخارات هم سایت

کلیه حقوق این سایت متعلق به وبسایت هم سایت می باشد و استفاده از منابع این سایت تنها با ذکر منبع و لینک مستقیم بلامانع است.          طراحی سایت و سئو : هم سایت

off canvas menu

شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی