طراحی سایت پزشکی و طراحی سایت بیمارستان و طراحی وب سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی و طراحی سایت بیمارستان و طراحی وب سایت پزشکی

تیم هم سایت آماده طراحی سایت پزشکی و طراحی سایت بیمارستان می باشد، دوستان عزیز می توانند برای بهره گیری و راهنمایی در فرایند طراحی وب سایت پزشکی و بیمارستان و در زمینه بازاریابی و تبلیغات در این مورد از کارشناسان هم سایت مشاوره بگیرند، عزیزان می توانند برای مشاهده تعرفه طراحی سایت برای بیمارستان و سایت های پزشکی بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

 

مراقبت های بهداشتی و پزشکی نقش مهمی در زندگی ما دارد. هنگامی که تهدیدی برای سلامتی ما وجود دارد ، ما با پزشکان تماس می گیریم تا مراقبت های اورژانسی را درخواست کنیم. و امروز ، ما می توانیم این کار را از طریق وب سایت های پزشکی و سایت های پزشکی انجام دهیم.

طبق گزارش DialogTech ، 5 درصد از کل جستجوهای Google مربوط به سلامتی است و تعداد قابل توجهی از پرس و جوها شامل جستجوهای وب سایت های معتبر پزشکی است. برای ارزیابی کیفیت یک وب سایت ، کاربران رتبه آن را بررسی می کنند و نظرات سایر کاربران را می خوانند. اما کیفیت طراحی وب سایت پزشکی نیز معنای زیادی دارد. برخی از وب سایت ها دارای طراحی چشمگیر هستند و برخی باید راه هایی برای بهبود طراحی پیدا کنند. در غیر این صورت ، آنها محبوبیت نخواهند داشت.

محتوای وب سایت پزشکی راهی برای ارتباط با بیماران فعلی شما و صحبت با بیماران بالقوه است. وب سایت های پزشکی با محتوای موثر نیز شانس بیشتری برای رتبه بندی بالاتر در نتایج موتورهای جستجو در برابر رقبای خود دارند.

بسیاری از وب سایت های پزشکی واقعاً خوب هستند . آنها با استانداردهای طراحی وب سایت مدرن به روز هستند و تجربه کاربری خوبی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهند.

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی و یا طراحی سایت مراکز درمانی موجب می گردد که پزشکان نه تنها نسبت به معرفی تخصص و رزومه خود و نیز ارایه مقالات علمی و یافته های جدید طبی بپردازند بلکه با قرارگیری سرویس های مختلف در طراحی وب سایت پزشکی ثمرات بیشماری نصیب بیماران و پزشکان خواهد گردید.

مهمترین مزایای طراحی سایت پزشکی

مراجعات حضوری بیماران به مطب پزشک یا درمانگاه ها از یک طرف موجب اتلاف زمان و صرف انرژی بیمار می گردد و از سوی دیگر پیامدهای دیگری همچون افزایش ترافیک شهری انتظار بیمار در اثر منتظر شدن در اتاق انتظار و …. نیز حادث می گردد. اغلب موارد فوق با دسترسی آسان و سریع به یک وب سایت پزشک مربوطه، از میان خواهد رفت و خدمات پزشکی مناسب تری برای شهروندان ایجاد می شود.

طراحی سایت خبری و پورتال

طراحی وب سایت پزشکی خوب می بایست:

1. محصولات و خدمات خود را با جزئیات توضیح دهد

مهمترین بخش وب سایت شما آگاهی دادن به بیماران در مورد کارهایی است که انجام می دهید و نحوه انجام آنها بهتر از رقبا است. دقیق باشید و آمار و میزان موفقیت را ارائه دهید تا به بیماران اطمینان دهید که آنها در دستان خوبی هستند. ارائه این حقایق و اطلاعات دقیق در وب سایت شما ، ترس ها و تردیدها را برطرف می کند ، کنجکاوی آنها را به قرار ملاقات تبدیل می کند و به آنها اجازه می دهد تا در نهایت هنگام ملاقات با شما بیشتر به شما اعتماد کنند.

2. توصیفات

ما به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال و طراحی وب با چندین مشتری پزشکی کار کرده ایم و معتقدیم که توصیفات یک سلاح مخفی است که اغلب توسط روشهای پزشکی مورد استفاده قرار نمی گیرد. توصیفات به بیماران فعلی اجازه می دهد تا از طریق داستان های موفقیت بیماران گذشته شما با عمل شما ارتباط برقرار کنند. اگرچه پزشکان از معتمدترین افراد در دنیای حرفه ای هستند ، اما مردم تمایل دارند به مراجعات بیمار به مراجعات پزشک اعتماد کنند. آنها می خواهند تجربیاتی را از افرادی بشنوند که قبلاً این فرایند را قبل از تعهد انجام داده اند.

3. مطالعات موردی

مطالعات موردی یک راه خوب برای نشان دادن میزان تأثیر محصولات و خدمات شما است. مدتی وقت بگذارید تا برخی از موفق ترین موارد خود را مطالعه کنید و نحوه شروع علائم آنها ، درمان آنها شامل چه مدت و چقدر طول بکشد. از وارد کردن شکست ها نترسید ، زیرا این فقط توانایی تمرین شما را در یافتن و اصلاح مشکلات در درمان نشان می دهد. شامل آمار ، داروها و نقل قول های بیمار باشد.

4.به سوالات متداول بیماران پاسخ دهید

کارت های پرسش را در اتاق بیماران بگذارید یا بخشی از سوالات را در وب سایت خود قرار دهید تا بیماران سوالات خود را بپرسند. این به بازدیدکنندگان شما این امکان را می دهد تا به سوالاتی که ممکن است هرگز فکرش را نکرده اند ، پاسخ دهند. این گونه سوالات مربوط به بیماران سطح اعتبار سایت شما (و در نتیجه تمرین شما) را در رتبه بندی جستجو افزایش می دهد زیرا وبلاگ ها ، بیماران و سایر وب سایت ها برای سوالات خاص به سایت شما می پیوندند.

5. اطلاعات در مورد داروها

به نظر می رسد بیماران همیشه در مورد داروهای عمومی و موارد استفاده از آنها سوال دارند. بنابراین چند دقیقه وقت بگذارید ، از یکی از پزشکان خود بخواهید در مورد داروهای عمومی که پزشک شما برای بیماران تجویز می کند بنویسد و موارد توصیه شده مربوط به تخصص خود را اضافه کنید.

طراحی سایت خبری و پورتال

6. پست های وبلاگ به دنبال آخرین اخبار در زمینه شما

این نوع محتوا دو مزیت دارد. اول ، مردم سازمانهایی را دوست دارند که مطلع هستند و نظرات خود را درباره رویدادهای جاری مربوط به حوزه خود را به اشتراک می گذارند. این وبلاگها به عنوان راهی برای پاسخگویی به سوالات خود و خواندن داستانها یا دیدگاههای مربوط به یک عمل پزشکی بوده باشد اشاره می کند. ثانیاً ، اظهار نظر در مورد این داستانها ، چه کوچک و چه بزرگ ، به دلیل مشارکت فعال شما در انجمن آنلاین ، رتبه وب سایت شما را افزایش می دهد.

7. فیلم های یوتیوب

ویدیوهای یوتیوب راهی آسان برای تعامل با مخاطبان خود با به اشتراک گذاشتن برخی از موضوعات مورد علاقه خود در زمینه سلامت هستند.

8. آخرین اتفاقات را در دفتر خود بنویسید

به بازدیدکنندگان خود اجازه دهید با پزشکان و کارکنان شما ارتباط برقرار کنند و بخشی از محیط مطب باشند. این کار باعث اعتماد بیشتر و لذت بردن از درمان می شود.

9. ایده هایی برای انواع مختلف درمان که می تواند در خانه انجام شود

بیماران همیشه به دنبال راه هایی برای کاهش ویزیت پزشک هستند. گاهی اوقات این امکان پذیر نیست ، اما در موارد دیگر درمان های خانگی ، تغییر شیوه زندگی و تمریناتی وجود دارد که می تواند در وقت بیمار صرفه جویی کند ، یا در مواقع دور ملاقات یا عدم دسترسی پزشکان به مشکلات کمک کند. این پست ها به احتمال زیاد توسط وبلاگ های پزشکی انتخاب می شوند و به نوبه خود قدرت وب سایت شما را افزایش می دهند.

10. از بیماران خود تشکر کنید

این پیشنهاد در مورد افزایش رتبه جستجوی شما یا اعتبار صفحه نیست ، بلکه این است که به بیماران فعلی و قبلی خود نشان دهید که چقدر به آنها اهمیت می دهید و از آنها و بازخورد آنها قدردانی می کنید. این روش که با بیماران ارتباط برقرار می کند باعث میشود ، بیماران را حفظ کرده ، و باعث ایجاد احساس خوبی به بیماران خود می شوید.

طراحی سایت خبری و پورتال

شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی

آشنایی با تیم هم سایت

آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت، با یک تیم مجرب و با تجربه چندین ساله در حوزه طراحی سایت، سئو سایت و بازاریابی اینترنتی، پیشرو در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی می باشد.

تیم هم سایت با برگزاری کمپین های دیجیتال مارکتینگ همیشه ارائه دهنده راهکار های بازاریابی اینترنتی با استاندارد های روز دنیا به هزاران مشتری می باشد، که حاصل آن هزاران مشتری وفادار در سرتاسر ایران بوده است.

 

مشاوره رایگان با ثبت شماره موبایل

با ثبت شماره موبایلتان همین حالا یک مشاوره رایگان با تیم کارشناسان هم سایت داشته باشید.

شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی
شماره تماس

مثال: ۰٩١٢٣۴۵۶٧٨٩

مقالات آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت

مجوزها و افتخارات هم سایت

کلیه حقوق این سایت متعلق به وبسایت هم سایت می باشد و استفاده از منابع این سایت تنها با ذکر منبع و لینک مستقیم بلامانع است.          طراحی سایت و سئو : هم سایت

off canvas menu

شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی