تبلیغات CPO یا پرداخت هزینه به ازای خرید مشتری یا سفارش

تبلیغات CPO یا پرداخت هزینه به ازای خرید مشتری یا سفارش

CPO چیست یا تبلیغات پرداخت هزینه به ازای خرید مستقیم و یا سفارش مشتری چیست Cost Per Order و چرا باید از تبلیغات پرداخت هزینه به ازای خرید و سفارش مشتری CPO استفاده کنیم و رمز استفاده از آن در چیست و برای بازاریابی چه نوع کسب و کار هایی مناسب است و چرا باید از CPO در بازاریابی و تبلیغات استفاده کنیم.

ادامه خواندن

آشنایی با تکنیک ها و استراتژی تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

آشنایی با تکنیک ها و استراتژی تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

این روزها تولید محتوا در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام، اینستاگرام، لینکدین و.... به یکی از بزرگترین ارکان اصلی در خرید و فروش و رشد کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین تبدیل شده است. شاید تا 10 سال پیش خیلی از افراد این پیشرفت چشم گیر شبکه های اجتماعی را در پیشرفت کارشان باور نداشتند ولی الان چند سالی هست که روز به روز این باور بیشتر می شود و حتی خیلی از افراد خواستار آموزش تولید محتوا به صورت اصولی برای شبکه های اجتماعی هستند.

ادامه خواندن

CPL یا Cost Per Lead تبلیغات پرداخت هزینه به ازای سرنخ فروش و یا مشتری چیست

CPL یا Cost Per Lead تبلیغات پرداخت هزینه به ازای سرنخ فروش و یا مشتری چیست

CPL چیست یا تبلیغات پرداخت هزینه سرنخ فروش و یا مشتری چیست Cost Per CPL و چرا باید از تبلیغات پرداخت هزینه به ازای سرنخ فروش و مشتری CPL استفاده کنیم و رمز استفاده از آن در چیست و برای بازاریابی چه نوع کسب و کار هایی مناسب است و چرا باید از CPL در بازاریابی و تبلیغات استفاده کنیم.

ادامه خواندن

مزایای و فواید تبلیغات و معایب و مضرات تبلیغات کدامند

مزایای و فواید تبلیغات و معایب و مضرات تبلیغات کدامند

تبلیغات مزایا و معایب فراوانی دارد ما قصد داریم فواید و مضرات تبلیغات را در این مقاله شرح بدهیم زیرا تبلیغات ستون فقرات هر استراتژی بازاریابی است که توسط یک شرکت اتخاذشده و تقریباً هر مشاغل در سراسر جهان مبالغ هنگفتی را صرف انجام تبلیغات می‌کند. سوال اصلی این است که آیا تبلیغات مفید است یا خیر و برای پاسخ به این سؤال باید به برخی از مزایای تبلیغات و معایب تبلیغات بپردازیم.

ادامه خواندن

مزایا و فواید بازاریابی اینترنتی و معایب و مضرات بازاریابی آنلاین

مزایا و فواید بازاریابی اینترنتی و معایب و مضرات بازاریابی آنلاین

بازاریابی اینترنتی مزایای و فواید فراوانی دارد از طرفی نیز بازاریابی آنلاین معایب و مضراتی نیز دارد، استفاده از اینترنت برای تبلیغ کالا و خدمات به بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین معروف است.

ادامه خواندن

انواع روش های نوین تبلیغات اینترنتی و اهمیت آن برای کسب و کارها

انواع روش های نوین تبلیغات اینترنتی و اهمیت آن برای کسب و کارها

انواع روش های تبلیغات اینترنتی و روش های نوین تبلیغات در اینترنت همزمان با پیشرفت فن آوری های وب در دهه 1990، به عنوان معادل تبلیغات مجازی با روش های سنتی بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، تبلیغات روزنامه ها، بیلبوردها و غیره ظاهر شد. در سال 2019 به بعد، بازاریابان انتظار دارند که شرکت ها در مقایسه با تبلیغات سنتی، پول بیشتری را برای تبلیغات دیجیتالی و اجرای روش های نوین تبلیغات اینترنتی خرج کنند.

ادامه خواندن

شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی

آشنایی با تیم هم سایت

آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت، با یک تیم مجرب و با تجربه چندین ساله در حوزه طراحی سایت، سئو سایت و بازاریابی اینترنتی، پیشرو در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی می باشد.

تیم هم سایت با برگزاری کمپین های دیجیتال مارکتینگ همیشه ارائه دهنده راهکار های بازاریابی اینترنتی با استاندارد های روز دنیا به هزاران مشتری می باشد، که حاصل آن هزاران مشتری وفادار در سرتاسر ایران بوده است.

 

مشاوره رایگان با ثبت شماره موبایل

با ثبت شماره موبایلتان همین حالا یک مشاوره رایگان با تیم کارشناسان هم سایت داشته باشید.

شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی
شماره تماس

مثال: ۰٩١٢٣۴۵۶٧٨٩

من ربات نیستم(*)
من ربات نیستم
ورودی نامعتبر

مقالات آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت

با ما در ارتباط باشید

تهران، بزرگراه ستاری، پیامبر مرکزی، خیابان جواهریان، پلاک 2
پشتیبانی: ٩١٣٣١٣١٨ (۰٢١)
info[at]hamsite.ir

مجوزها و افتخارات هم سایت

تمامی حقوق برای آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت محفوظ است

شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی