CPL یا Cost Per Lead تبلیغات پرداخت هزینه به ازای سرنخ فروش و یا مشتری چیست

CPL یا Cost Per Lead تبلیغات پرداخت هزینه به ازای سرنخ فروش و یا مشتری چیست

CPL چیست یا تبلیغات پرداخت هزینه سرنخ فروش و یا مشتری چیست Cost Per CPL و چرا باید از تبلیغات پرداخت هزینه به ازای سرنخ فروش و مشتری CPL استفاده کنیم و رمز استفاده از آن در چیست و برای بازاریابی چه نوع کسب و کار هایی مناسب است و چرا باید از CPL در بازاریابی و تبلیغات استفاده کنیم.

آشنایی با CPL یا Cost Per Lead تبلیغات پرداخت هزینه به ازای سرنخ فروش و یا مشتری

آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت با بررسی های انجام داده در زمینه تبلیغات اینترنتی و بازاریابی اینترنتی به این نتیجه رسیده است که به طور کلی روش های متفاوت تبلیغاتی در دنیا وجود دارد که میتواند برای اغلب کسب و کار های اینترنتی مناسب باشد و به نتیجه های ایده آل برسند، یکی از این روش های تبلیغاتی استفاده از CPL یا تبلیغات پرداخت هزینه به ازای سرنخ فروش و یا مشتری Cost Per Lead که در صورتی که یک کاربر برای درخواست یک محصول و یا استفاده از خدمات فرم درخواست را تکمیل کند یا درخواست خرید از طریق وارد کردن اطلاعات تماس و یا ایمیل را انجام بدهد به آن یک سرنخ فروش و یا مشتری CPL می گویند.

CPL یا تبلیغات هزینه به ازی سرنخ فروش و مشتری؟

CPL یا تبلیغات هزینه به ازای سرنخ فروش و یا سرنخ مشتری می باشد که به معنی پرداخت هزینه برای تبلیغات اینترنتی می باشد به ازای هر سرنخ فروش و یا مشتری که با پر کردن فرم اطلاعات درخواستی و لندینگ پیج ها و درج اطلاعات درخواستی توسط کاربران متقاضی خدمات یا محصول می باشند به ازای هر تعداد سرنخ فروش و مشتری یکتا که دریافت کنید و با توجه به بودجه تعیین شده برای این کار هزینه به ازای سرنخ مشتری پرداخت می کنید. با توجه به اینکه شما میتواین بازدهی روش Cost Per Lead را بررسی و محاسبه کنید این روش یک سبک ایده آل و مناسب برای ایجاد بازدهی عالی برای پراخت هزینه های تبلیغاتی تضمینی به جای پرداخت هزینه های تبلغیاتی بی نتیجه است.

چرا از روش تبلیغات پرداخت هزینه به ازای سرنخ فروش Cost Per Lead باید استفاده کنید؟

یکی از مهمترین سوالاتی که اغلب افراد در زمینه Cost Per Lead می پرسند این است که اصلاً چرا باید از روش تبلیغات پرداخت هزینه به ازای سرنخ فروش و مشتری استفاده کنیم، در جواب این سوال باید گفت که شما به طور عادی زمانی که شما تبلیغات انجام می دهید هزینه به صورت عادی محاسبه می‌شود و ممکن است هزینه زیادی بابت این کار پرداخت نمایید چرا که در حالت عادی مشخص نمی‌شود چه تعداد از افراد از بنر و پست شما بازدید و دیدن خواهند کرد و ممکن است هم هیچ نتیجه دلخواهی و مشتری خاصی را بدست نیاورید و این میتواند مانع از دستیابی شما به هدف خود شود، اما در روش تبلیغات CPL یا Cost Per Lead شما هزینه تبلیغات را بر اساس تعداد سرنخ فروش و مشتری پرداخت خواهید کرد، و تا زمانی که مشتری بلقوه ای اطلاعات درخواستی و درخواست استفاده از خدمات و یا محصول را پر نکند شما هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.

مزایای روش تبلیغات پرداخت هزینه به ازای سرنخ فروش و سرنخ مشتری CPL

  • با استفاده از روش تبلیغاتی سرنخ فروش میتوانید مشتری بلقوه خود را در کمترین زمان بیابید
  • نتیحه این روش تبلیغاتی بسیار تاثیر گذتر تر از روش های دیگر تبلیغاتی می باشد
  • توجیه اقتصادی روی پرداخت هزینه به ازای سرنخ فروش و مشتری توجیه دارد
  • قطعاً در این روش تبلیغاتی نتیجه خواهید گرفت

تبلیغات cpl یا Cost per lead چیست

برای افزایش سرنخ های فروش روش تبلیغات پرداخت هزینه به ازای سرنخ فروش و مشتری چه نکاتی راباید در نظر گرفت

Cost Per Lead بازدهی خوبی را در بین کسب و کار های اینترنتی دارد، اما برای گرفتن نتیجه بهتر در CPL یا تبلیغات پرداخت هزینه به ازای سرنخ مشتری چند نکته را باید رعایت کرد تا نرخ تبدیل Conversion Rate را افزایش داد تا بتوان به سرنخ های فروش رسید که شامل پارامتر های زیر می باشد:

ساخت صفحه فرود و لندینگ پیج:

بدون شک داشتن یک صفحه فرود و لندینگ پیج مناسب و ایجاد یک هدف مشخص از ساخت لندینگ میتواند برای هر نوع محصول و یا خدماتی نرخ تبدیل به مشتری را افزایش داده و سرنخ فروش ایجاد نماید.

 

تبلیغات نمایشی CPM یا پرداخت هزینه به ازای نمایش چیست

مطالعه بیشتر

زمان مناسب در تبلیغات:

قبل از هر کاری در ارائه تبلیغات اینترنتی باید زمان تبلیغات را در نظر بگیرید که بتوانید بایدهی مناسبی از CPL دریافت کنید.

داشتن تصویر مناسب:

بدون شک یک عکس جذاب

میتوان به اندازه یک محتوای جذاب 1000 کلمه ای تاثیر بیشتری در ذهن مخاطب برساند و باعث ایجاد انگیزه برای استفاده از خدمات شود.

انتخاب عنوان جذاب:

روش تبلیغات پرداخت هزینه برای ایجاد سرنخ های فروش نیاز به یک عنوان مرتبط و جذاب دارد تا بتواند راندمان بازدهی را افزایش داده.

تبلیغات پرداخت هزینه به ازای مشتری CPL

ایجاد یک پیشنهاد رد نشدنی:

دادن یک پیشنهاد شگفت انگیز و یا تخفیف فوق العاده میتواند کاربر را مجاب به وارد کردن اطلاعات در فرم درخواستی بکند.

روش های تبلیغاتی CPL پرداخت هزینه به ازای سرنخ مشتری

در اینترنتی روش های مختلفی برای استفاده از CPL یا Cost Per Lead پرداخت هزینه به ازای مشتر وجود دارد، در ادامه به معرفی روش های تبلیغات اینترنتی به صورت هزینه به ازای مشتری می پردازیم که عبارتند از:

تبلیغات در تلگرام:

تبلیغات در تلگرام یکی از روش هایی می باشد که اکثر ایجینت ها برای تحویل سرنخ مشتری و سرنخ فروش تضمینی از این رسانه و با تبلیغات در کانال های مرتبط با موضوع کاری سرنخ های فروش و مشتری تضمینی ایجاد می کنند.

 

تبلیغات CPC پرداخت هزینه به ازای کیلک Cost per click چیست

مطالعه بیشتر

 

 

تبلیغات در اینستاگرام:

تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین روش های تبلیغاتی در اینترنت می باشد که راندمان این کار نیز در ایجاد سرنخ های مشتری و فروش شگفت انگیز بهوده است، امروزه اکثر افراد برای ایجاد سرنخ های مشتری تضمینی از اینستاگرام نیز جهت ایجاد سرنخ ها استفاده می کنند.

تبلیغات ارسال پوش نوتیفیکین:

تبلیغات پوش از بهترین روش های تبلیغاتی و هدفمند ترین در اینترنت می باشد که به صورت پرداخت هزینه به ازای بازدید CPM و کلیکی می باشد که هزینه های تبلیغاتی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.و میزان CTR آن نسبتاً خوب بوده و بازدهی و ایجاد سرنخ فروش بسیار عالی را خواهد داشت.

تبلیغات پرداخت هزینه به ازای سرنخ فروش  Cost per lead

نتیجه گیری:

پرداخت هزینه به ازای سرنخ مشتری یا سرنخ فروش یکی از دغدغه های اصلی اغلب کسب و کار های اینترنتی می باشد که هزینه های فراوانی بابت تبلیغات اینترنتی پرداخت می کنند، اما به نتیجه دلخواهی که مد نظر دارند نمی رسند. تبلیغات پرداخت هزینه به ازای سرنخ مشتری این مشکل را تا حدودی حل کرده است و این روش تبلیغاتی را تبدلی به یک روش به صرفه و توجیه پذیر کرده است.

 

نظرات

بدون نظر
مهمان
شنبه, 10 آبان 1399

Captcha Image

شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی

آشنایی با تیم هم سایت

آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت، با یک تیم مجرب و با تجربه چندین ساله در حوزه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوگر و بازاریابی اینترنتی، پیشرو در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی می باشد. تیم هم سایت با برگزاری کمپین های دیجیتال مارکتینگ همیشه ارائه دهنده راهکار های بازاریابی اینترنتی با استاندارد های روز دنیا به هزاران مشتری می باشد، که حاصل آن هزاران مشتری وفادار در سرتاسر ایران بوده است.

بازدید سایتتان را چندین برابر کنید

افزایش ترافیک سایت تا 300 برابر

هم سایت | توسعه و رشد کسب و کار اینترنتی

راه حل برای انتخاب کلمات کلیدی هدفارائه راهکار بهینه سازی و سئو حرفه ایراهکار تولید محتوای قوی و استراتژیکارائه استراتژی موثر درج رپورتاژ آگهی

شماره همراه
ورودی نامعتبر

آدرس سایت
ورودی نامعتبر

خدمات هم سایت

نصب تضمینی اپلیکیشن موبایل

ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی

تبلیغات در تلگرام

تبلیغات در اینستاگرام

رپورتاژ آگهی

تبلیغات در گوگل ادوردز

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات کلیکی

تبلیغات بنری

تبلیغات همسان

طراحی سایت

سئو سایت و بهینه سازی

بازاریابی اینترنتی

طراحی لوگو و آرم

طراحی بنر

طراحی کاتالوگ و بروشور و پوستر

ساخت موشن گرافیک

تولید محتوا سایت

افزایش ممبر تلگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

 

یک فرصت طلایی در هم سایت

تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیر.

شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی
شماره تماس

مثال: ۰٩١٢٣۴۵۶٧٨٩

کمپین دیجیتال مارکتینگ

هدفمند و نتیجه گرا تبلیغ کنید

هم سایت | توسعه و رشد کسب و کار اینترنتی

راه حل مناسب برای نرخ تبدیل بیشتر استراتژی هدفمند برای صفحه فرود استفاده از راه حل های نوین تبلیغاتی بررسی، تحقیق و رقیب شناسی اصولی

شماره همراه
ورودی نامعتبر

با ما در ارتباط باشید

 پشتیبانی هم سایت: 44978501 - 44965383 - (021)
 کارشناس فنی : ۰٩١٢۴٧٣٣٨۶٢

 info[at]hamsite.ir

 شنبه تا پنجشنبه: ٩:۰۰ - ١٧:٣۰

روش های پرداخت و مجوزها

logo-samandehi

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه هم سایت از تازه‌ترین مقالات و آخرین اخبار هم سایت مطلع باش
ایمیل:
ربات
کلیه حقوق این سایت متعلق به وبسایت هم سایت می باشد و استفاده از منابع این سایت تنها با ذکر منبع و لینک مستقیم بلامانع است.          طراحی سایت و سئو : هم سایت
شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی