تبلیغات و راه هایی که برای رسیدن به آن باید انجام دهید

تبلیغات و راه هایی که برای رسیدن به آن باید انجام دهید

تبلیغات تلاشی برای تأثیرگذاری بر رفتار خرید مشتریان یا مشتریانی است که یک پیام فروش در مورد محصولات و یا خدمات دارند. در تجارت ، هدف از تبلیغات جذب مشتری جدید با تعیین بازار هدف و دستیابی به آنها با یک کمپین تبلیغاتی موثر است.

بازار هدف

ایجاد بازار هدف اولین گام مهم در هر کمپین تبلیغاتی است ، شما باید بدانید مخاطبان مورد نظر شما چه کسیانی هستند. اگر مخاطب مورد نظر شما شهروندان سالخورده باشد ، برای مثال یک رسانه تبلیغاتی مانند فیس بوک انتخاب ضعیفی است، به همین ترتیب ، ایمیل ها نسبت به روزنامه ها پس سعی کنید بازار هدف خود را به درستی انتخاب کیند.

تعریف بازار هدف شامل : ایجاد مشخصات جمعیتی مشتری آینده نگر با در نظر گرفتن معیارهایی از قبیل سن ، جنسیت ، وضعیت تأهل ، سبک زندگی ، عادات خرید و غیره است.

همچنین بررسی سطح رقابت برای محصول یا خدمات با مخاطبان مورد نظر خود بسیار مهم است زیرا ممکن است نیاز به رقابت در قیمت و یا خدمات داشته باشید.

راه های رسیدن به تبلیغات

روشهای تبلیغاتی مختلف

انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که بطور معمول توسط مشاغل کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین شامل هزاران فرصت تبلیغاتی ، مانند:

 

تبلیغات چیست و انواع روش های مختلف در تبلیغات

مطالعه بیشتر

 

 

  • تبلیغات وب سایت محلی: بسیاری از شهرداری ها و اتاق بازرگانی دارای وب سایت هایی هستند که لیست مشاغل محلی را ارائه می دهند.
  • وب سایت های کسب و کار: ایجاد و نگهداری یک وب سایت حرفه ای با توضیحات واضح از پیشنهادات تجاری ، بهینه سازی شده برای جستجو در وب.
  • ایمیل: به لیست ایمیل مشتری و پیروی از مقررات ضد هرزنامه نیاز دارید. خبرنامه های ایمیل می توانند برای ارتباط با مشتریان موجود و انتقال اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات جدید مفید باشند.
  • فیس بوک: بهره گیری از رسانه های اجتماعی با ایجاد صفحه فیس بوک تجاری و استفاده از آن برای تبلیغ منظم محصولات و خدمات. یک مکان تبلیغاتی مشترک برای مشاغل مانند رستوران هایی که از صفحات فن Facebook استفاده می کنند تا موارد جدید یا ویژه های منو را تبلیغ کنند و از مشتریان بازخورد بگیرند. همچنین تعدادی از 3 مورد در دسترس برای انجام کار در فیس بوک نیز وجود دارد.
  • توییتر: به فرض مشاغل دارای دنبال کننده های توییتر می توان برای ارسال پیام های تبلیغاتی کوتاه استفاده کرد.

راه های که برای تبلیغات باید انجام دهیم

تبلیغات روزنامه: در حالی که در حال کاهش است (درآمد آگهی روزنامه های ایالات متحده بین سال های 2006 تا 2015 بیش از 50٪ کاهش یافته است) تبلیغات روزنامه ها هنوز می تواند راهی مؤثر برای دستیابی به مشتریان باشد. بسیاری از شهرداری ها دارای روزنامه هایی با علاقه خاص هستند که می توانند توسط آنها برای تبلیغات محلی استفاده شوند.

صفحات زرد و نشریه های چاپی: استفاده از صفحات چاپی نیز رو به زوال است. با این حال ، یک نسخه آنلاین وجود دارد.

نامه های مستقیم: می تواند بسیار مفید باشد. در صورت ارسال از طریق پست می توانید هزینه بالایی داشته باشید ، اما حتی بدون داشتن لیست پستی ، بروشورها ، آگهی ها و غیره هنوز هم می توانید به طور مستقیم به اقامتگاه ها و / یا مشاغل موجود در مناطق جغرافیایی هدفمند تحویل داده شوید. متأسفانه ، آمارها نشان می دهد که تقریبا نیمی از تبلیغات پستی مستقیم توسط گیرندگان خوانده نشده و به عنوان "نامه ناخواسته" حذف می شوند.

تلویزیون و رادیو: شرکتهای اغلب کانالهای اطلاعات محلی دارند که تبلیغات ارزان قیمت را برای مشاغل کوچک ارائه می دهند.

 

مزایا و فواید تبلیغات و معایب تبلیغات چیست

مطالعه بیشتر

 

 

تماس تلفنی: از طریق تلفن یا به صورت حضوری هنوز هم می تواند به طرز شگفت آوری موثر باشد. به عنوان نمونه ، یک شرکت خدماتی می تواند از این فرصت استفاده کند که از محل اقامت ها / مشاغل همسایه بازدید کند و خدمات آنها را ذکر کند (یا بروشورها یا بروشورها را رها کند). وکالت تلفن اکنون در کانادا غیرقانونی است با شماره هایی که در فهرست تماس های ملی ثبت نمی شوند مگر اینکه تجارت رابطه ای با مشتری داشته باشد.

تبلیغات وسیله نقلیه (بسته بندی): تبدیل خودرو به "بیلبورد" راهی عالی برای به حداکثر رساندن میزان قرار گرفتن در معرض مشاغل است. تبلیغات وسایل نقلیه چشم نواز است و در یک منطقه بزرگ مترو بیش از یک میلیون بار در ماه دیده می شود.

راه های که برای تبلیغات باید انجام بدهید

تبلیغات آنلاین در حال پیشی گرفتن است

تبلیغات آنلاین با سرعت بالایی در حال رشد است و بیش از 229 میلیارد دلار در کل در تبلیغات آنلاین در سال 2017 سرمایه گذاری جهانی شده است. براساس آمار ، پیش بینی می شود این میزان تا سال 2020 به 335 میلیارد دلار برسد.

با بیش از 2 میلیارد کاربر شبکه های اجتماعی ، هزینه فقط برای تبلیغات رسانه های اجتماعی در سال 2017 از تقریبا هیچ چیز در سال 2010 به بیش از 35 میلیارد دلار افزایش یافته است (هزینه های آن از 2014 تا 2016 دو برابر شده است). رسانه های اجتماعی مخصوصاً در بین تبلیغ کنندگان محبوبیت دارند ، جایی که شرکت های به سادگی دسترسی به داده های جمعیتی کاربر (مانند سن ، علاقه ، عادات خرج کردن و غیره) شرکت ها می توانند تبلیغات ریز را برای مخاطبان تنظیم کنند.

بسیار سپاسگذاریم که مقاله (تبلیغات و راه هایی که برای رسیدن به آن باید انجام دهید) را تا انتها مطالعه کردید و وقت گرانبهای خود را بابت این محتوا گذاشتید، لطفاً تجربیات و نظرات خود را در ارتباط با تبلیغات و راه هایی که برای رسیدن به آن باید انجام دهید برای ما در انتهای این صفحه درج نمایید

 

نظرات

بدون نظر
مهمان
یکشنبه, 30 شهریور 1399

Captcha Image

شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی

آشنایی با تیم هم سایت

آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت، با یک تیم مجرب و با تجربه چندین ساله در حوزه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوگر و بازاریابی اینترنتی، پیشرو در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی می باشد. تیم هم سایت با برگزاری کمپین های دیجیتال مارکتینگ همیشه ارائه دهنده راهکار های بازاریابی اینترنتی با استاندارد های روز دنیا به هزاران مشتری می باشد، که حاصل آن هزاران مشتری وفادار در سرتاسر ایران بوده است.

بازدید سایتتان را چندین برابر کنید

افزایش ترافیک سایت تا 300 برابر

هم سایت | توسعه و رشد کسب و کار اینترنتی

راه حل برای انتخاب کلمات کلیدی هدفارائه راهکار بهینه سازی و سئو حرفه ایراهکار تولید محتوای قوی و استراتژیکارائه استراتژی موثر درج رپورتاژ آگهی

شماره همراه
ورودی نامعتبر

آدرس سایت
ورودی نامعتبر

خدمات هم سایت

نصب تضمینی اپلیکیشن موبایل

ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی

تبلیغات در تلگرام

تبلیغات در اینستاگرام

رپورتاژ آگهی

تبلیغات در گوگل ادوردز

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات کلیکی

تبلیغات بنری

تبلیغات همسان

طراحی سایت

سئو سایت و بهینه سازی

بازاریابی اینترنتی

طراحی لوگو و آرم

طراحی بنر

طراحی کاتالوگ و بروشور و پوستر

ساخت موشن گرافیک

تولید محتوا سایت

افزایش ممبر تلگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

 

یک فرصت طلایی در هم سایت

تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیر.

شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی
شماره تماس

مثال: ۰٩١٢٣۴۵۶٧٨٩

کمپین دیجیتال مارکتینگ

هدفمند و نتیجه گرا تبلیغ کنید

هم سایت | توسعه و رشد کسب و کار اینترنتی

راه حل مناسب برای نرخ تبدیل بیشتر استراتژی هدفمند برای صفحه فرود استفاده از راه حل های نوین تبلیغاتی بررسی، تحقیق و رقیب شناسی اصولی

شماره همراه
ورودی نامعتبر

با ما در ارتباط باشید

 پشتیبانی هم سایت: 44978501 - 44965383 - (021)
 کارشناس فنی : ۰٩١٢۴٧٣٣٨۶٢

 info[at]hamsite.ir

 شنبه تا پنجشنبه: ٩:۰۰ - ١٧:٣۰

روش های پرداخت و مجوزها

logo-samandehi

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه هم سایت از تازه‌ترین مقالات و آخرین اخبار هم سایت مطلع باش
ایمیل:
ربات
کلیه حقوق این سایت متعلق به وبسایت هم سایت می باشد و استفاده از منابع این سایت تنها با ذکر منبع و لینک مستقیم بلامانع است.          طراحی سایت و سئو : هم سایت
1
شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی