مراحل راه‌ اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین در سال 2020

مراحل راه‌ اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین در سال 2020

کسب و کار اینترنتی چیست و چگونه می‌توانیم یک کسب و کار آنلاین را راه‌اندازی کنیم. در این مقاله شما را با مراحل راه‌ اندازی کسب و کار اینترنتی و آنلاین در سال 2020 و توسعه و رشد کسب و کار های آنلاین آشنا خواهیم کرد و به شما راهنمای راه‌اندازی آن را از قدم صفر تا مرحله رسید به نتیجه را نشان خواهیم داد، شما در این مقاله با چالش های رو در رو که در کسب و کار های آنلاین که با آن رو به رو خواهید شد آشنا می‌شوید و با روش‌های عبور از آن در شرایط سخت نیز آشنا خواهید شد. شک نکنید که اگر تمامی مراحل ذکر شده را با دقت انجام بدهید به موفقیت های چشمگیری در کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از آن خواهید رسید.

امروزه یکی از مشکلات اغلب مردم در کسب و کار های اینترنتی چگونه راه‌اندازی آن است، همانطور که میدانید هر کاری برای ورود به آن نیازمند به یک سری تجربیات و دانش فنی می باشد کسب و کار های اینترنتی نیز از همین موارد است ، شما وقتی میتوانید یک کسب و کار آنلاین موفقی داشته باشید که در این زمینه یا دانش فنی بالایی داشته باشید و یا اینکه با یک متخصص بازاریابی اینترنتی و کسب کار های اینترنتی مشاوره داشته باشید و از چالش های آن مطلع باشید و مسیر موفقیت در این زمینه را بلد باشید ، در غیر این صورت احتمال موفقیت و کسب در آمد از آن بسیار پر ریسک و خطرناک خواهد بود.

مراحل راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب و کار آنلاین

کسب و کار اینترنتی و کسب و کار آنلاین چیست؟

به طور کلی هر نوع کسب و کاری که در محیط اینترنت فعالیت می کند مانند فعالیت در شبکه های اجتماعی ، اپلیکیشن های موبایلی ، وب سایت های اینترنتی که راه درآمد آنها و واسط درامدی آنها از محیط غیر سنتی تامین می شود کسب و کار اینترنتی یا کسب و کار آنلاین گفته می شود ، که تا به امروز بیش از میلیونها کسب و کار اینترنتی در سراسر جهان ایجاد شده است. بیش از نیمی از جمعیت جهان از اینترنت استفاده می کنند و با انواع سایت ها و شبکه های اجتماعی در ارتباط هستند ، هر یک از اینها به نوع خود به مخاطبین خود سرویسهایی ارائه می دهند این کانال ها و رسانه ها فرصتی را ایجاد کرده که اغلب افراد جهت تعامل با این افراد برای معرفی محصولات و خدمات خود تا بتوانند از این طریق کسب درآمد داشته باشند.

سه عامل اصلی شکست در بازاریابی اینترنتی

مطالعه بیشتر


مزایای کسب و کار اینترنتی و کسب و کار های آنلاین؟

1) هر کس میتواند مدیر خود باشد: کسب و کار های آنلاین این فرصت را ایجاد کرده است که هر شخصی بتواند با کمترین هزینه برای خود یک کسب و کاری درآمد‌زا ایجاد کند، البته دانش فنی طرف هم مهم می باشد که هدف مشخصی نیز داشته باشد.

2) بسیار انعطاف پذیر است: با یک کسب و کار اینترنتی می توانید حداکثر انعطاف پذیری را در زندگی کاری خود داشته باشید. اینترنت بصورت شبانه روزی در دسترس می باشد ، بنابراین می توانید یک برنامه کاری ایجاد کنید که برای شما مناسب باشد. همچنین می تواند به شما اجازه کار تمام وقت یا پاره وقت را بدهد ، بنابراین می توانید در صورت کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید. اگر صاحب رایانه لپ تاپ هستید ، انعطاف پذیری لازم برای کار در هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارید را دارید.

3) عدم محدودیت در انتخاب بازار: اینترنت با همه سختی هایی که دارد این مزیت را در اختیار کاربران خود قرار داده ، که هر زمان که اراده کنید بتوانند هر نوع خدمات و یا محصولی را استفاده یا خریداری کنید، همین موضوع محدودیت های بازار را کاهش داده و این صنعت را به یک محیط بزرگ و جهانی تبدیل کرده است.

4) هزینه های بازاریابی و تبلیغات بسیار کمتر: بازاریابی در اینترنت این امکان را به کاربران خود داده است که با کمترین هزینه بتوانند بهترین نتایج را بگیرند و برخلاف روش های سنتی هزینه های تبلیغات و بازاریابی بسیار کمتر از روشهای سنتی می باشد.

مزایای کسب و کار اینترنتی و کسب و کار های آنلاین

انواع مدلهای کسب و کار های اینترنتی کدامند

به طور کلی انواع مدلهای کسب و کار های آنلاین و اینترنتی به سه دستی کلی تقسیم می شوند:

کسب و کار آنلاین فروشگاهی: یکی از محبوبترین مدلهای کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی می باشد، که می توان از این طریق انواع محصولات مانند (کالا ، محصولات غذایی ، محصولات دیجیتالی (سی دی های آموزشی و دانلودی) و.... در آن فروخت.

کسب و کار اینترنتی خدماتی: خدمات یکی از محبوبترین و ساده ترین روش های کسب درآمد از اینترنتی می باشد، اغلب افراد در اینترنتی نیازمند به خدمات متعددی از جمله ، ترجمه ، صدور ویزا ، سفر ، رزرو هتل و ... می باشند که هر یکی از اینها میتوان فرصت های شغلی متعددی در اینترنتی ایجاد کند.

کسب و کار های اینترنتی خبری: سایت های خبری و مجله های اینترنتی فراوانی در سراسر دنیا راه‌اندازی شده اند که هر یک بر روی یک موضوع خاصی تمرکز می کنند و مخاطبین خود را جذب می کنند اما شاید از خود بپرسید این نوع سایت ها از چه روشی کسب درآمد دارند، سایت های خبری و پورتال های تفریحی با توجه به مخاطبین زیادی که دارند بینندگان فراوانی در سراسر وب دارند و همین مزیت باعث شده که اغلب برند های بزرگ این محیط را مناسب برای تبلیغات خود در اینترنت ببینند.

چگونه کسب و کار اینترنتی خود را توسعه دهیم

مطالعه بیشتر


آیا کسب و کار اینترنتی و کسب و کار های آنلاین مطمئن هستند

یکی از مهمترین سوالاتی که از خود باید بپرسید این است که آیا راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی مطمئن می باشد یا خیر و چه میزان شانس برای رسیدن به موفقیت و هدف وجود دارد، به طور کلی باید گفت هر نوع کسب و کار چالش های خود را دارد و برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کرد ، به طور میانگین برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار های آنلاین باید این صنعت را جدی گرفت و به صورت اساسی روی آن کار کرد در غیر این صورت وقت خود را تلف نکنید چرا که کسب و کار های آنلاین نیازمند به رسیدگی و تلاش با برنامه هستند.

مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی

مراحل راه‌ اندازی و شروع کسب و کار اینترنتی و کسب و کار های آنلاین از قدم صفر

تا اینجا با کسب و کار های اینترنتی آشنا شدید و با انواع کسب و کار های آنلاین غریبه نیستید و میدانید که مزیت های این کار چیست و آیا کسب و کار های آنلاین قابل اطمینان می باشند یا خیر. در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه یک کسب و کار اینترنتی را راه‌اندازی و مراحل راه‌اندازی کسب و کار های اینترنتی چگونه انجام می شود تا به موفقیت برسد.

گام اول) ایده یابی و پیدا کردن یک نیاز در بازار

اولین گامی که برای شروع یک کسب و کار اینترنتی باید برداشت، پیدا کردن یک نیاز و چالشی جذاب در بازار فعلی کشور است، که مردم به آن نیاز دارند.

همیشه دنبال یک ایده نو نباشید که کسی هنوز آن را اجرا نکرده است، سعی کنید خلاقانه فکر کنید و نواقص کسب و کار های مشابه را برطرف کنید و بخشی از بازار را به خود اختصاص دهید.بودن رقیب های قدرتمند در یک کسب و کار اینترنتی به این نشانه نیست که شما اصلاً نباید وارد آن بیزنس شوید، دلیل اینکه افراد میترسند و وارد بیزنس های پر رقابت نمی شوند نداشتن مزیت های رقابتی فراتر از رقبا می باشد. شما اگر بخواهید در یک کسب و کار آنلاینی موفق باشید حتماً باید مزیت هایی داشته باشید تا مخاطبان حاظر به خرید از شما باشند، مزیت هایی که سایر رقبا آنها را ندارند.

گام دوم) تحقیق و پژوهش کسب و کار های آنلاین

هر شخصی که قصد شروع یک کسب و کار اینترنتی را دارد ، نیازمند به داشتن اطلاعات دقیق از بازار و رقبا در بینزنس خود می باشد در این قسمت ما سه راه ساده برای رسیدن به نتیجه در اختیار شما قرار می دهیم.

راه حل اول: با جستجو در اینترنتی میتوانید بفهمید یک ایده میتواند چه میزان مخاطب داشته باشد اگر نمونه های مشابهی از ایده شما در اینترنت باشد میتوانید بفهمید که بازار کار این کسب و کار مفید است و قابلیت کار کردن در آن را دارد.

راه حل دوم: در بازار از افراد خبره در این زمینه مشورت بگیرید و بپرسید که چه نظری را دارند اگر موافق هستند نظرات آنها را یادداشت کنید و از تجربیات آنها استفاده کنید.

راه حل سوم: از کارشناسان خبره و مشاوران دیجیتال مارکتینگ مشاوره بگیرید و موضوع را با آنها در میان بگذارید و ببینید که چه میزان توانایی را در شما و کشش بازار می بینند.

چگونه در بازاریابی اینترنت موفق شویم

مطالعه بیشتر


گام سوم) ایجاد هدف مشخص و برنامه ریزی

پس از اینکه موفق به ایده یابی و تحقیق در یک ایده خاص شدید نوبت به ایجاد یک هدف در کسب و کار اینترنتی می رسد، که هدف شما از راه‌اندازی کار اینترنتی چیست و اصلاً چرا قصد دارید این کسب و کار را راه‌اندازی کنید ، برای رسیدن به اهداف خود باید برای تمامی مراحل کاری خود از ماه های ابتدایی برنامه ریزی کنید تا به مشکل نخورید برای فرایند اجرای کار به طور کلی یکی از مهمترین پارامتر های مهم کسب و کار های موفق، داشتن برنامه ریزی در کسب و کار آنلاین می باشد.

گام چهارم) پیدا کردن یک نام تجاری و یا برند برای کسب و کار اینترنتی

یکی از مهمترین مراحل راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی انتخاب یک نام تجاری و یا همون برند برای کسب و کار خود می باشد، انتخاب نام مناسب میتواند به کسب و کار شما کمک کند که سریعتر و در زمان کمتری بتوانید به هدف مورد نظر خود برسید، یادتون باشه نام تجاری یا نام برند همانی است که مشتریان شما با این نام شما را خواهند شناخت.

گام پنجم) طراحی لوگو برای کسب و کار آنلاین

لوگوی یک کسب و کار نشانه هویت یک کسب و کار اینترنتی می باشد، در طراحی لوگو خیلی از موارد را باید رعایت کرد از جمله رنگ بندی نشانه های تصویری که معرفی می کند که در چه زمینه ای در حال فعالیت هستید، بعضی از لوگو ها هم از نشانه های نوشتاری و متنی استفاده می کنند که این لوگو ها هم کاربرد خودشان را دارند و یک پیامی را به مخاطبین خود انتقال می دهند.

انواع کسب و کار اینترنتی و آنلاین

کسب و کار های اینترتی که وارد باتلاق های اینترنتی می شوند

خیلی از افراد بر این تصورند که اغلب کسب و کار های اینترنتی موفق می شوند و تصوری غلط از اینکه چگونه میتوانند یک کسب و کار آنلاین را اداره کنند را در ذهن خود به سر می برند، اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است چرا که اغلب وب سایتها حتی به درآمد اولیه هم نمیرسند و حتی راه‌اندازی نمی شوند، طبق بررسی های انجام شده علت ورود کسب و کار های اینترنتی به باتلاق ، 3 دسته و دلیل دارد که با هم اینها را بررسی می کنیم:

رویاپرداز ها: متأسفانه این ذهنیت در خیلی از کسب و کار های اینترنتی دیده می شود ، این دسته از افراد فقط تصور می کنند که یک وب سایتی دارند و افراد زیادی وارد سایت آنها خواهند شد و خرید می کنند و کلی هم کارمند و یک شرکت بزرگی دارند ، ولی همه اینها روی کاغذ هست و حتی به مرحله اجرا هم نمی رسند و دائماً در حال تصور کردن و رویاپردازی در ذهن خود هستند.

کمال گرا ها: این دسته از افراد مرحله اول را پشت سر گذاشته اند اما در مرحله اجرا که میرسند دوست دارند که همیشه در بهترین حالت و بی نقص ترین وب سایت و یا کسب و کار اینترنتی را داشته باشند و حتی شده در مرحله طراحی سایت دائماً در حال تغییر رنگ و قالب سایت و حتی جایگاه های قسمتهای مختلف سایت خود هستند.خب این دسته هم به دلیل وقت کشی بیش از حد و توجه بیش از حد به کمالگرایی نمیتونند موفق بشن. یک وب سایت اینترنتی همیشه قابل تغییر می باشد و هیچ محدودیتی برای تغییر آن در آینده وجود ندارد، اغلب کسب و کار های آنلاین مشهور کار خود را به سادگی و بدون تجمل گرایی آغاز کردند، نمنه آن هم فروشگاه اینترنتی آمازون هست که حتی در ابتدای کار خود از میز های دسته دوم برای دفتر خود استفاده می کرد و محصولات را خود مدیر به دفتر پست ارسال می کرد پس کمالگرا نباشیم.

افراد عجول: این دسته از افراد دو مرحله قبلی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند، و حالا دنبال راه هایی برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی خود می باشد، موضوع مقاله ما هم آموزش راه‌اندازی کسب و کار های آنلاین می باشد که این مقاله به همین دلیل برای شما نوشته ایم.یک وب سایت اگر به درستی مدیریت شود و کلیه اصول های بازاریابی اینترنتی در آن به طور منظر رعایت شد میتواند 4 الی 6 ماه به موفقیت و کسب درآمد برسد، افراد عجول فکر می کنند همون روز اول به درآمد های میلیونی خواهند رسید در صورتی که این موضوع به این زودی ها نمایان نمی شود و برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کرد.

رابط کاربری در طراحی سایت و بهبود رابط کاربری سایت

مطالعه بیشتر


گام ششم) راه‌اندازی و پیاده سازی سایت برای کسب و کار اینترنتی

در این مرحله ابتدا باید یک سایت مناسب برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی خود طراحی کنیم تا بتوانیم با اقتدار در کسب و کار های آنلاین حضور داشته باشیم و مسیر موفقیت خود را در اینترنت ادامه بدهیم.

انتخاب نام دامنه مناسب برای کسب و کار اینترنتی

دامنه یا آدرس سایت مانند www.Hamsite.ir یک آدرس اینترنتی کسب و کار آنلاین است که از طریق یک آدرس آی پی به نام دلخواه شما متصل می شود. شما میتوانید آدرس دامنه دلخواه خود را از شرکت های هاستینگ خریداری نمایید.

انتخاب دامنه برای کسب و کار های اینترنتی

نکاتی که در انتخاب دامنه باید به آن دقت کنیم

یکی از مهمترین کار ها در راه‌اندازی کسب و کار های اینترنتی باید انجام بدهیم انتخاب یک دامنه مناسب برای کسب و کار آنلاین خود می باشد. نام دامنه شما تا جای ممکن باید کوتاه باشد و بهتر است که از علامت های (-) در آن استفاده نشود و بهتر است نام دامنه به موضوع کاری شما ربط داشته باشد که تاثیر بهتری در برند و کسب و کار اینترنتی شما داشته باشد.

انواع دامنه ها:

com: دامنه های تجاری معمولاً به این صورت نام گذاری و انتخاب می شوند

Org: سایت ها با موضوعات سازمانی با این نوع دامنه ثبت می گردند

EDU: برای سایتهای آموزشی و دانشگاه معمولاً استفاده می شود

Co: سایتهای شرکتی با این نوع نام دامنه ثبت نام می گردند

انتخاب شرکت هاستینگ و سرور مناسب برای بارگذاری سایت

به طور قطع شما نمیتوانید وب سایت خود را از طریق کامپیوتر شخصی در اینترنت نمایش بدهید، برای این کار شما نیاز به تهیه سرور و یا هاست جهت نگهداری اطلاعات وب سایت خود در اینترنتی و نمایش آن نیازمندید.

نکاتی که در انتخاب شرکت هاستینگ باید به آن دقت کنیم

انتخاب یک شرکت هاستینگ بسیار پر اهمیت است اما برای انتخاب یک شرکت هاستینگ مناسب باید به چند نکته توجه داشته باشید. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید قیمت و شرایط خدمات شرکت هاستینگ می باشد. دومین نکته خدمات پس از فروش و پشتیابنی می باشد که در صورت هر گونه ایراد باید آن را بتوانید از طریق شرکت هاستینگ خود و یا افزایش حجم هاست و غیره این کار را انجام بدهید.

١۴ دلیلی فرار و ترک مخاطین و کاربران از وب سایت ها

مطالعه بیشتر



انواع هاست ها:

هاست اشتراکی : این نوع هاست برای وب سایت هایی با ترافیک کم مورد استفاده قرار می گیرد و برای استارت کار مناسب است.

هاست پر بازدید: این نوع هاست ها برای سایت هایی مورد استفاده قرار می گیرند که دارای ترافیک بازدیدی بیشتر از انتظار می باشند و نیاز به امکانات بیشتری هستند.

هاست دانلود: سایتهایی که مخصوص دانبود و سرور های دانلود می باشد از این نوع هاست ها استفاده می کنند.

سرور مجازی: این نوع هاست ها که به سرور های مجازی شناخته می شوند و کلیه امکانات رم و سی پی یو و دارای پنل مدیریت سفارشی به صورت انحصاری و مجازی برای کاربران تعریف می شود و مناسب سایت های بزرگ و پر ترافیک است.

سرور اختصاصی: این نوع هاست ها که به سرور های اختصاصی شناخته می شوند و کلیه امکانات رم و سی پی یو و دارای پنل مدیریت سفارشی به صورت انحصاری و امکان سفارشی سازی امکانالت برای کاربران تعریف می شود و مناسب سایت های بسیار بزرگ و پر ترافیک است.

چگونه یک شرکت طراحی سایت حرفه ای برای خود پیدا کنیم

پس از پایان تمامی این مراحل، برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی نیازمند به طراحی یک سایت خوب برای این کار هستید، شما میتوانید برای طراحی سایت کسب و کار آنلاین خود با شرکت های حرفه ای طراحی سایت برای این کار صحبت کنید و با آنها مذاکره کنید و سر قیمت طراحی سایت با آنها کنار بیاید. شاید از خود بپرسید چگونه یک شرکت مناسب برای طراحی سایت انتخاب کنیم، پاسخ به این سوال بسیار ساده است شما میتوانید با مشاهده نمونه کار های شرکت های مختلف در زمینه طراحی سایت این کار را به سادگی انجام بدهید و هر کدام که پسند سلیقه شما بود برای این کار انتخاب کنید.

توسعه کسب و کار های اینترنتی

نکاتی که در طراحی سایت کسب و کار آنلاین باید در نظر داشته باشیم

اولین نکته برای طراحی سایت کسب و کار اینترنتی، حجم سایت و سرعت بارگزاری آن می باشد که کاربر بتواند به سادگی با سایت شما کار کند. انتخاب رنگ سازمانی در کسب و کار های آنلاین برگ برنده در اینترنت می باشد و معرف برند شما و کسب و کار شما می باشد. سومین نکته رابط کاربری و تجربه کاری در طراحی سایت است که هر چه وب سایت شما رابط کاربری و سادگی بهتری برای استفاده داشته باشد تاثیر بهتری و زمان ماندگاری بیشتری را مخاطب در سایت سپری خواهد کرد، تجربه کاربری نیز نمایان حس کاربر نسبت به برند شما و ایجاد حلب توجه نسبت به سایت شما و تاثیری که وب سایت شما بر روی مخاطب می گذارد دارد.

داشتن یک مدل NVP از سایت مورد نظر در طراحی سایت و اهمیت آن

یکی از مشکلات اغلب افراد در طراحی سایت نداشتن مشخصات سایت مورد نظر یا مدل اولیه سایت NVP می باشد که طراح سایت بداند که یک سایت که قرار است پیاده سازی و طراحی شود به چه امکاناتی نیازمند است و چه صفحات و مشخصاتی باید داشته باشد. مدل NVP این امکان را ایجاد می کند که طراح سایت بتواند به ساگی یک سایت مناسب با نیازمندی ها و امکانات درخواستی کارفرما را به بهترین شکل پیاده سازی نماید.

چگونه یک سایت را درست مدیریت کنیم

مطالعه بیشتر


گام هفتم) ایجاد یک مدل OKR برای کسب و کار اینترنتی

آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت با توجه به تجربیات چندین ساله که از راه‌اندازی کسب و کار های اینترنتی و آنلاین داشته است به این نتیجه رسیده است که داشتن یک سیستم مشخص و ایجاد اهداف خاص در مدت 3 تا 1 سال میتواند هر کسب و کاری را متحول نماید. مدل OKR یک سیستم و مدلی می باشد که به خیلی از کسب و کار های آنلاین کمک های ویژه ای می کند، این مدل که اغلب کسب و کار های بزرگ از آن استفاده می کنند مانند لینکداین ، یوتویب ، فیسبوک و گوگل بر اساس اهداف (حداکثر 5 عدد) در گام اول مشخص می کنید و برای رسیدن به این اهداف اقداماتی که به صورت منظم باید انجام بدهید را مشخص می کنید، حالا این اقدامات میتواند هر چیزی باشد از جمله طراحی ، تولید محتوا ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و ... که با توجه به تاریخی که درج می کنید باید انجام شود و اگر در تاریخ مشخص شده موفق به انجام آن نشدید میتوانید تا 4 الی 5 روی آینده آن را تکمیل نمایید. مدل OKR به کسب های اینترنتی کمک می کند که تمرکز و نظم را ایجاد خواهد کرد تا یک کسب و کار با یک چارچوب تعیین شده پیش برورد و به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود دست پیدا کند.

گام هشتم) ورود اطلاعات و یا دیتا اینتری سایت

پس تکمیل فرایند طراحی سایت شما باید محتوا و تصاویر صفحات مد نظری را که دارید آماده کنید و سعی کنید که محتوای هدفمند و جذاب و مورد نیاز کاربر را برای آنها ایجاد نمایید تا بتوانید نتیجه ایده آۀی را که مد نظر دارید بدست آورید.

فرایند بازاریابی کسب و کار های آنلاین و کسب و کار اینترنتی

پس از طراحی سایت آیا برای شروع فرایند بازاریابی کسب و کار اینترنتی باید هزینه کرد؟

خیلی از این افراد بر این تصورند که بدون هزینه و تبلیغات نمیتوان در کسب و کار آنلاین موفق شد، یا به سمت جذب سرمایه گذار می گردند تا بتوانند با هزینه های زیاد کسب و کار خود را به نتایج ایده آل برسانند، اما این کار در مرحله اول اشتباه می باشد چرا که هیچ آدم عاقلی روی کسب و کار های تازه تاسیس که آینده مشخصی ندارد سرمایه گذاری نخواهد کرد و به هیچ وجه در گام اول تبلیغات انجام ندهید و هزینه نکنید چرا که اشتباه بزرگی را مرتکب خواهید شد.

برنامه ریزی و استراتژی تبلیغات در شبکه های اجتماعی

مطالعه بیشتر


گام نهم) ثبت وب سایت در موتور های جستجو

پس از اینکه تمام مراحل قبلی را با موفقیت پشت سر گذاشتید لازم است که صفحات وب سایت خود را در موتور های جستجو مانند گوگل ثبت نمایید، تا صفحات شما در نتایج موتور های جستجو مانند گوگل و بینگ نمایش داده شوند، بیش از 93 درصد از ورودی های وب سایت های اینترنتی از طریق موتور های جستجو وارد وب سایت های اینترنتی می شوند، این موضوع آنقدر در دنیا و خصوصاً ایران اهمیت پیدا کرده است که تبدیل به یک روش بازاریابی در اینترنت با استقاده از موتور های جستجو شده است که به آن SEM نیز گفته می شود، که تا به امروز هدفمند ترین و بهترین روش پیدا کردن مشتریان هدف و سرنخ فروش قرار گرفته است.

گام دهم) اغاز فعالیت کسب و کار های اینترنتی در شبکه های اجتماعی

پس از اینکه وب سایت شما به صورت کامل آماده شد بهترین زمان برای آغاز فعالیت کسب و کار اینترنتی در شبکه های اجتماعی می باشد، امروزه مخاطبین فراوانی در شبکه های اجتماعی وجود دارند که علاقه مند به استفاده از خدمات شما و یا خرید محصولات شما می باشند، شبکه های اجتماعی این بستر را برای کسب و کار های آنلاین فراهم کرده که به معرفی برند و محصولات خود بپردازند و از این طریق کسب درآمد داشته باشند.

فعالیت کسب و کار های اینترنتی در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی که کسب و کار های آنلاین در سال 2020 باید درآن فعالیت داشته باشند

هر ساله شبکه های اجتماعی فراوانی چه داخلی و چه خارجی در سراسر دنیا ایجاد می شوند که هر یک مخاطبین خاص خود را دارند و هر کدام از اینها به یک هدف خاصی ایجاد شده اند، که مخاطبین فراوانی را در خود جمع کرده اند که خود این یک مزیت برای یک شبکه اجتماعی فعال به حساب می آید، در ادامه آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت با توجه به بررسی های انجام داده در سال 2020 فعالیت کسب و کار های اینترنتی را در شبکه های اجتماعی زیر پیشنهاد می دهد:

اینستاگرام : قطعاً همه شما با شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا هستید، این شبکه اجتماعی که یک شبکه اجتماعی تصویر محور می باشد میلیونها مخاطب ایرانی و فعال را در خود جای داده است.. همین موضوع فرصتی را برای کسب و کار های مختلف ایجاد کرده است که بتوانند از این فرصت برای بازاریابی و تبلیغات بیشترین بهره را ببرند.

لینکداین : شبکه اجتماعی لینکداین یکی از بهترین شبکه های اجتماعی که محوریت افراد متخصص را در خود جای داده است، و یکی از بهترین رسانه های اجتماعی در سال 2020 برای در ارتباط بودن با افراد مشهور و افراد متخصص که جامعه هدف شما نیز در آن قرار دارد را در خود قرار داده است.

تلگرام : حدود 9 سالی می شود که تلگرام در ایران استفاده می شود، با توجه به فیلترینگ این شبکه اجتماعی میزان فعالیت افراد در این شبکه اجتماعی کمتر شده است، اما هنوز هم این شبکه در بین مردم ایران محبوب است و اغلب کاربران ایرانی از آن استفاده می کنند.

لنزور : شبکه اجتماعی لنزور که از رسانه های داخلی خود ایران می باشد، از دیگر شبکه های اجتماعی تصویر محور می باشد، این شبکه اجتماعی طی چند سال اخیر کاربران و شکت های مختلفی را در خود جای داده است و همین موضوع فعالیت کسب و کار های اینترنتی برای مارکتینگ را جدی تر کرده است.

آپارات : بازاریابی ویدئویی طی این چند سال اخیر روز به روز در حال پیشرفت است از همین رو آپارت که اولین رسانه ویدئویی بومی در ایران بوده یکی از بهترین محیط ها برای بازاریابی ویدئویی در کشور برای توسعه کسب و کار های آنلاین می باشد، که روزانه میلیونها بازدید کننده از داخل و خارج کشور را در خود جمع کرده است.

تماشا : دومیی شبکه اجتماعی در ایران که برای بازاریابی اینترنتی میتوانم معرفی کنم شبکه اجتماعی تماشا می باشد، این شبکه اجتماعی یکی از بهترین رسانه های ویدئویی در کشور است که میتواند مانند آپارات برای شما مخاطب ایجاد کند.

نماشا : شبکه اجتماعی نماشا نیز مانند سایر شبکه های اجتماعی ویدئویی میتواند برای کسب و کار های اینترنتی درآمد های خیلی خوبی ایجاد کند سعی کنید از این رسانه نیز غافل نشوید چرا که میتوانند برای شما مخاطبین فراوانی را ایجاد نماید.

شبکه های اجتماعی که باید در آنها حضور داشته باشید

مطالعه بیشتر



یوتیوب : یوتیوب
با توجه که به شهرتی که دارد نیاز به معرفی ندارد، این رسانه که در ابتدا به صورت خصوصی فعالیت می کرد چند سال پیش توسط شرکت گوگل خریداری شد و تا به امروز توسط تیم حرفه ای گوگل مدیریت شده است، یوتیوب که بزرگترین رسانه ویدئو شیرینگ در دنیا می باشد محیطی عالی با توجه به بازدید میلیاردی در دنیا می باشد، هر چند این رسانه فیلتر است اما به هیچ وجه نباید از آن غافل شوید، شما اگر موضوعی را در اینترنت جستجو کنید اولین ویدئویی در موتور های جستجو به شما نشان خواهد داد ویدئو های موجود در یوتیوب می باشد، همین موضوع باعث شده ترافیک ویدئو های یوتیوب بر خلاف سایر رسانه های ویدئویی چند برابر بیشتر باشد.

از دیگر شبکه های اجتماعی که میتوان در آنها فعالیت کرد میتوان به فیسبوک، توییتر، پینترست و سوشال های ویدئویی مانند نمایش، دالفک اشاره کرد که میتوانند به انواع کسب و کار های اینترنتی در سال 2020 کمک کنند.

با تشکر که تا به اینجا این محتوا را تا انتها مطالعه کردید، ما در حال تلاش هستیم که تا پایان سال 1398 این محتوا را به صورت کامل ایحاد کنیم و تا پایان سال 1398 این محتوا را به صورت کامل انتشار بدهیم، لطفاً صبور باشید، این مختوا هفتگی در حال بروزرسانی می باشد و تا پایان سال 1398 تکمیل خواهد شد.

بسیار سپاسگذاریم که مقاله (مراحل راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب و کار آنلاین در سال 2020) را تا انتها مطالعه کردید و وقت گرانبهای خود را بابت این محتوا گذاشتید، لطفاً تجربیات و نظرات خود را در ارتباط با کسب و کار های اینترنتی در سال 2020 برای ما در انتهای این صفحه درج نمایید

 

نظرات 1

مهمان - میترا بابازاده on دوشنبه, 12 اسفند 1398 19:11

من چنین سال تلاش کردم که یک کسب و کار اینترنتی موفق راه اندازی کنم، اما همیشه با چالش های سخت کسب و کار های آنلاین مواجه میشدم، این مقاله موارد مهمی در مورد راه اندازی کسب و کار های اینترنتی نوشه که فکر کنم به درد اغلب افرادی می خورد که تازه کار هستند و تصمیم به ورود به این صنعت را دارند

من چنین سال تلاش کردم که یک کسب و کار اینترنتی موفق راه اندازی کنم، اما همیشه با چالش های سخت کسب و کار های آنلاین مواجه میشدم، این مقاله موارد مهمی در مورد راه اندازی کسب و کار های اینترنتی نوشه که فکر کنم به درد اغلب افرادی می خورد که تازه کار هستند و تصمیم به ورود به این صنعت را دارند
مهمان
دوشنبه, 18 فروردين 1399

Captcha Image

شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی

آشنایی با تیم هم سایت

آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت، با یک تیم مجرب و با تجربه چندین ساله در حوزه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوگر و بازاریابی اینترنتی، پیشرو در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی می باشد. تیم هم سایت با برگزاری کمپین های دیجیتال مارکتینگ همیشه ارائه دهنده راهکار های بازاریابی اینترنتی با استاندارد های روز دنیا به هزاران مشتری می باشد، که حاصل آن هزاران مشتری وفادار در سرتاسر ایران بوده است.

بازدید سایتتان را چندین برابر کنید

افزایش ترافیک سایت تا 300 برابر

هم سایت | توسعه و رشد کسب و کار اینترنتی

راه حل برای انتخاب کلمات کلیدی هدفارائه راهکار بهینه سازی و سئو حرفه ایراهکار تولید محتوای قوی و استراتژیکارائه استراتژی موثر درج رپورتاژ آگهی

شماره همراه
ورودی نامعتبر

آدرس سایت
ورودی نامعتبر

خدمات هم سایت

نصب تضمینی اپلیکیشن موبایل

ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی

تبلیغات در تلگرام

تبلیغات در اینستاگرام

رپورتاژ آگهی

تبلیغات در گوگل ادوردز

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات کلیکی

تبلیغات بنری

تبلیغات همسان

طراحی سایت

سئو سایت و بهینه سازی

بازاریابی اینترنتی

طراحی لوگو و آرم

طراحی بنر

طراحی کاتالوگ و بروشور و پوستر

ساخت موشن گرافیک

خرید پیج اینستاگرام

خرید کانال تلگرام

تولید محتوا سایت

افزایش ممبر تلگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

 

یک فرصت طلایی در هم سایت

تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیر.

شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی
شماره تماس

مثال: ۰٩١٢٣۴۵۶٧٨٩

کمپین دیجیتال مارکتینگ

هدفمند و نتیجه گرا تبلیغ کنید

هم سایت | توسعه و رشد کسب و کار اینترنتی

راه حل مناسب برای نرخ تبدیل بیشتر استراتژی هدفمند برای صفحه فرود استفاده از راه حل های نوین تبلیغاتی بررسی، تحقیق و رقیب شناسی اصولی

شماره همراه
ورودی نامعتبر

با ما در ارتباط باشید

 پشتیبانی هم سایت: 44978501 - 44965383 - (021)
 کارشناس فنی : ۰٩١٢۴٧٣٣٨۶٢

 info[at]hamsite.ir

 شنبه تا پنجشنبه: ٩:۰۰ - ١٧:٣۰

روش های پرداخت و مجوزها

logo-samandehi

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه هم سایت از تازه‌ترین مقالات و آخرین اخبار هم سایت مطلع باش
ایمیل:
ربات
کلیه حقوق این سایت متعلق به وبسایت هم سایت می باشد و استفاده از منابع این سایت تنها با ذکر منبع و لینک مستقیم بلامانع است.          طراحی سایت و سئو : هم سایت
1
شرکت هم سایت | توسعه کسب و کار اینترنتی