نکاتی که پیش از برنامه ریزی برای سئو یا بهینه سازی باید بدانیم؟

نکاتی که پیش از برنامه ریزی برای سئو یا بهینه سازی باید بدانیم؟

 

قبل از اینکه اقدام به سئو وبهینه سازی بکنبد باید پیش از هر کاری در بهینه سازی برنامه ریزی کنید ، ابتدا بهتر است این نکات را بدانیم و ببینیم این نکات چیست؟

با هم سایت در ارتباط باشید

طراحی سایتبازاریابی اینترنتیبهینه سازی و سئومشاوره طراحی سایت و بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

اولین نکته این است که سئو یا بهینه سازی، کار کوتاه مدتی نیست و اجرای مقطعی آن نیز ارزش چندانی ندارد.

برای سئو یا بهینه سازی سایت و نتیجه گرفتن از آن باید یک پروسه طولانی مدت را برنامه ریزی کنید و باید بطور مداوم به سئو یا بهینه سازی اهمیت دهید و اقدامات لازم را انجام دهید تا همیشه از نتایج آن بهره مند شوید.

رپورتاژ آگهی و رپورتاژ خبری سئو و بهینه سازی سایت  

این را بدانید که هنگامی که موتورهای جستجو در سایت شما شروع به خزیدن می کنند و تغییرات یا مطالب جدیدتان را در فهرست خود ثبت و ضبط می کنند، نتایج اولیه سئو یا بهینه سازی را 2 تا 3 ماه بعد، نتایج میان مدت را 6 ماه و نتایج کامل حاصل از سئو را 6 تا 8 ماه بعد خواهید دید. پس بودجه بندی و اقدامات خود را بر اساس این مدت زمان ها برنامه ریزی کنید. و برای ادامه مستمر آن نیز حتما برنامه داشته باشید.

برخلاف آنچه برخی سئوکاران می گویند، سئو یا بهینه سازی به هیچ عنوان ارزان نیست. بر اساس گفته های این افراد که اغلب به روش های متقلبانه یا غیرپایدار دست می زنند و به همین علت به آن ها کلاه سیاه می گویند، شما مبلغی را برای یک بار سئو پرداخت می کنید و آنها نیز سایت شما را در چند روز سئو یا بهینه سازی می کنند و تمام.

نکاتی که پیش از برنامه ریزی برای سئو یا بهینه سازی باید بدانیم 

اما واقعیت این است که باید هزینه های ماهیانه ای را برای سئو یا بهینه سازی و فعالیت های آن در نظر بگیرید زیرا همان طور که  گفتیم سئو یا بهینه سازی پروسه ای طولانی مدت است و نیاز به استمرار دارد.

فناوری های وب دائما در حال پیشرفت است و از طرفی الگوریتم های پیچیده گوگل و معیارهای رتبه بندی نتایج جستجو نیز دائما در حال تغییر و پالایشند. بنابراین در صورتی که بخواهید سایت خود را بهینه و سئو کنید، یا باید متخصص وب و سئو باشید یا متخصصینی را استخدام کنید و یا با یک شرکت معتبر خدمات دهنده سئو یا بهینه سازی و بازاریابی اینترنتی قرارداد ببندید تا سئو و بهینه سازی سایت شما را به نحو احسن انجام دهند.

قیمت های سئو و بهینه سازی این شرکت ها متفاوت است. برخی قیمت پایینی دارند و برخی بالا. مراقب باشید که شرکت مورد نظر را به درستی انتخاب کنید زیرا امکان آسیب رسیدن به سایت و تجارت شما وجود دارد. سعی کنید از روی نمونه کارهای سئو و بهینه سازی، شرکت ها را ارزیابی کنید و معیارتان نمونه کارهایی باشد که جایگاه خوب خود در نتایج جستجو را در مدتی طولانی تر حفظ کرده باشند.

سئو یا بهینه سازی تنها  یکی از راه های جذب مشتری است و چنانچه برنامه های دیگر شما برای جذب مشتری با سئو همراه و همگام باشد، مطمئن باشید نتایج بهتری از هر کدام از این روش ها کسب خواهید کرد. امروزه مردم در هنگام دیدن تبلیغات تلویزیونی نیز به جستجوی موضوع تبلیغ در اینترنت می پردازند و برای خرید مناسب تحقیق می کنند. حال اگر شما در میان رتبه های برتر نباشید، تبلیغات شما عملا به رقبای شما کمک خواهد کرد. پس سئو را جدا از سایر برنامه های تجارت خود نبینید و حتما همه بخش های کسب و کار را با سئو درگیر کنید.

 نکاتی که پیش از برنامه ریزی برای سئو یا بهینه سازی باید بدانیم

این موضوع در انتخاب شرکت سئوکار مناسب نیز به شما کمک می کند. شرکتی را انتخاب کنید که چنین دیدگاهی داشته باشد و علاوه بر تخصص فنی، آشنا به ابعاد مختلف کسب و کار و بازاریابی نیز باشد.

این را نیز در نظر داشته باشید که در میان روش های مختلف بازاریابی، بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه اجتماعی بیشترین همبستگی را با سئو یا بهینه سازی دارند.

بسیاری از افراد صرفا رتبه صفحات در نتایج جستجو را معیاری برای موفقیت در نظر می گیرند، آن هم در نتایج جستجوی عباراتی که خودشان تصور می کنند خوب و مهم است.

اما این پارامتر به تنهایی کافی نیست. دلیل این امر این است که ممکن است شما رتبه بالا در مجموعه ای از کلمات کلیدی بدست آورید اما سوال واقعی این است که آیا ترافیک بالایی نیز کسب کرده اید؟ آیا این ترافیک ورودی پایدار است؟ آیا نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری قابل قبول است؟ آیا بازدیدکننده گان دوباره و دوباره از سایت شما بازدید خواهند کرد؟ درباره نرخ پرش چه می دانید؟ گزارش فروش تان چه چیزی را نشان می دهد؟

پارامترهای فراوانی هست که در کنار رتبه بندی صفحات باید بدرستی عمل کنند تا شما به موفقیت برسید. مثلا کلماتی که برای شما مشتری واقعی می آورند نه فقط ترافیک، چگونگی نگهداشتن بازدید کنندگان، کاهش نرخ پرش و افزایش نرخ فروش و ...

رپورتاژ و رپورتاژ خبری

بهینه سازی و سئو و خدمات سئو

  

کارشناسان هم سایت با ارائه خدمات در سئو یا بهینه سازی و آموزش سئو و رپورتاژ آماده مشاوره و خدمت رسانی می باشد.

 

چرا باید تولید محتوا و بازاریابی محتوا انجام بدهیمبهترین زمان برای ارسال ایمیل تبلیغاتی چه زمانی استراهنمای تولید محتوا هدفمند و استراتژیک

Rate this blog entry:

درباره هم سایت

هم سایت طراحی سایت و مشاوره طراحی وب و بهینه سازی صفحات وب و مشاوره بازاریابی آنلاین و تبلیغات آنلاین. 

ارتباط با ما

شماره تماس: 66404595 021   66498167 021

ایمیل: info@hamsite.ir

ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه 9:00-19:00

آدرس: تهران -ب لوار کشاورز - خیابان وصال شیرازی - بزرگمهر غربی - پلاک ۲۴ - واحد ۹

عضویت در خبرنامه